Gå til innhold

Hvordan merker man

Gjest Izabella

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venninner har hatt en del interessante diskusjoner de siste dagene. Vi lurer på hvordan man merker om en fyr er ute etter et random forhold, eller noe mer alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og noen venninner har hatt en del interessante diskusjoner de siste dagene. Vi lurer på hvordan man merker om en fyr er ute etter et random forhold, eller noe mer alvorlig.

Dette er enkelt!

Dere bruker nemlig virkelig veldig, veldig god tid på å lære hverandre å kjenne ut og inn før dere hopper til sengs.

For da er det nemlig ikke noe problem. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ledig dame
Dette er enkelt!

Dere bruker nemlig virkelig veldig, veldig god tid på å lære hverandre å kjenne ut og inn før dere hopper til sengs.

Tror nesten du ville tjent på å ikke være inne på dette forumet. Gå ut i verden og oppdater deg. Mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten du ville tjent på å ikke være inne på dette forumet. Gå ut i verden og oppdater deg. Mitt råd.

Tusen mange takk for at du bryr deg! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør si det nokså fort etter min mening. Eller mener du før man egentlig har hatt noe særlig kontakt? Ville i alle fall sagt i fra relativt kjapt at det var et fling. Men hva mener du med random forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er enkelt!

Det der stemmer da vitterlig ikke. Hatt to lengre og meget seriøse forhold, det første startet med sex bare etter noen få ukers kjennskap, det andre forholdet startet vel egentlig med sex ;)

Til TS sitt spørsmål, menn er forskjellige som mennesker flest. Noen kan virkelig det "spillet" andre derimot liker det ikke. Som i de fleste relasjoner er kommunikasjon viktig, sender han kun sms sent om kvelden, dere er kun hjemme hos deg, han ringer ikke (kun sms) og aldri lager plass og rom til deg så er det nok bare en booty call han ser etter. Får du derimot møte kompiser, han sender melding eller ringer, husker når du har eksamen og ønsker deg lykke til, ber deg hjem og lager mat så er han nok åpen for noe mer ;)

Aldri blitt playet, har isåfall merket det utrolig kjapt og da heller ikke vært interessert i noe mer selv. Er en følelse man får når man merker interesse utenom det vanlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bør si det nokså fort etter min mening. Eller mener du før man egentlig har hatt noe særlig kontakt? Ville i alle fall sagt i fra relativt kjapt at det var et fling. Men hva mener du med random forhold?

Random forhold = ingen fremtidsutsikter whatsoever. Men da ser det jo ut til at jeg og venninnene mine har gjort det riktig så bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest playern

Spør deg selv om du tilbyr en så god pakke (personlighet, utseende, ambisjoner, utdannelse, empati mm) at en mann ville vert villig til å binde seg til deg for resten av livet.

Møter vi riktige jenta er vi alltid klare for forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.) Ikke vær naiv!

2.) Bruk magefølelsen.

Magefølelsen har ofte rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Det har jeg alltid bare merket. Antok at alle andre også gjorde det jeg?

Nå som jeg tenker på det, er det vanskelig å si hvordan jeg merker det...er vel hele væremåten hans når han er sammen med meg, om han gir meg mye tid, om han liker å bare sitte og snakke med meg. Hvordan det er med sex har også(naturlig nok) endel å si. Tar han ting sakte, eller prøver han seg på deg første kvelden/daten? Jeg har nå alltid vært av den oppfatning at dersom man er interessert i et forhold med noen, så venter man litt med sex. Selvfølgelig kan et forhold utvikle seg fra feks en ONS, men jeg har aldri opplevd det. Har bare hatt en ONS, og det var med en gutt som jeg merket hadde ganske forskjellige verdier og livssyn enn meg, og jeg visste at selv om han var kjekk og snill, så ville jeg aldri blitt sammen med ham. Jeg tror mange gutter tenker på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle ser jeg potensiale i alle forhold, men så snart jenten viser seg å ikke være en jeg kan ha et alvorlig forhold med så går det over til å være random. Sånn sett er det umulig å beskytte seg mot, annet enn å være den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julia_*
I mitt tilfelle ser jeg potensiale i alle forhold, men så snart jenten viser seg å ikke være en jeg kan ha et alvorlig forhold med så går det over til å være random. Sånn sett er det umulig å beskytte seg mot, annet enn å være den rette.

Det er min teori/erfaring også.

Umulig å vite helt i begynnelsen om han ser noe fremtid i det, for det vet jo ikke han heller på det tidspunktet.

De som utelukkende er ute etter fitte pleier faktisk å gjøre det veldig klart i min erfaring. Jeg har aldri blitt "playet" i den betydning at han lar deg tro han elsker deg når han egentlig bare vil ha sex. Tror ikke det finnes så mange av dem som noen forsmådde damer vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet aldri i begynnelsen om det kan bli noe seriøst, men jeg kan vite at det ikke kan bli det. For min del er jeg ærlig på det om man snakker om det, ellers tror jeg ikke det burde være så vanskelig å skjønne det på meg heller. Ikke at mener at jeg må tolkes, men om man har møttes et par ganger begynner jeg ikke å legge ut om at jeg er uinteressert i noe seriøst - som om det er en selvfølge at hun er det.

Hvis du ikke vil spørre, kan du jo sjekke om han er keen på å gjøre ting med deg og andre - altså hans eller dine venner. Jeg styrer unna det om jeg vet at jeg ikke er interessert i noe fast forhold.

Noen er selvsagt kun interessert i sex mer eller mindre uansett, kan ikke skjønne at de skal være vanskelig å spotte.

Dette er enkelt!

Jeg blir ikke fort forelsket selv om jeg liker en jente godt. Jeg hadde blitt veldig, veldig, veldig lei av å bli kjent i måned ut og måned inn uten å ha sex om man likte og var tiltrukket av hverandre. Dessuten er sex en ikke usentral greie for meg med tanke på et evt forhold.

Jeg har en teori om de gutta på KG som alltid har det samme rådet til damene her; ikke ha sex før 7 år inn i ekteskapet. Jeg tror dere er passe seksuelt frustrerte selv, til det stadiet hvor dere mer eller mindre har gitt opp. Dermed har dere gått over til å forsøke å forhindre alle andre menn fra å ha sex også, gjennom nitidig lobby-virksomhet og moralske formaninger på nett.

Det var litt flåsete kanskje... Men hey, det er internett tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt : Spør først : "Vil du elske med meg i min seng ?" og deretter "rer du opp og vasker sengetøyet med meg i årene som kommer, til døden skiller oss ad ?" - et rungende dobbel-JA så er saken biff :sengekos: og JA/NEI varianten gir deg avklaringen som du er ute etter.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er enkelt!

Nooooot! Haha, jeg gikk til sengs første kvelden vi var ute med begge de to jeg hadde (fortsatt sammen med han andre) langvarig forhold med. Så det der stemmer nok ikke! Såklart er det vel lurere å begynne et forhold med litt dating først, men ikke alltid såklart.

Merker på gutter om de er av "player" typen generelt, og pleier vanligvis ikke å være tiltrukket av slike. Men det er meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orakelmannen

Random:

Han kaller deg ved feil navn

Han virker ikke særlig opptatt av deg og dine preferanser

Han kaller deg for "yndlingshøna" si

Han sier det ikke gjør noe om du har noen kg for mye, at du er pen

uten sminke og at du kler kort hår.

Mer alvorlig:

Han sender deg romantiske dikt ala Wildenwey uten sexhentydninger

Han vil være med deg på familie- eller vennindebesøk

Han lurer på hvor tjukk ringfinger du har

Han skal på campingferie til Jukkasjärvi med sin ekskone og vil ha deg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_jenta_*
At han er villig til å satse fullt og helt på deg.

Men sånt vet man jo gjerne ikke etter bare en liten stund uansett da!

Uansett relasjon må man gjerne prøve seg litt frem før man finner ut av sånt. Jeg er ikke så veldig kategorisk opptatt av at man ikke må ha sex før det har gått ett år eller tre, men tenker heller at situasjonen er litt sentral.

For meg er det en viss forskjell på om en

- ukjent fyr byr opp til dans på nattklubb halv 3 for så være keen på sex

og

- en fyr du "kjenner litt" og som man har snakket litt med osv, så møtes man et par ganger på fest, så ender det med klining, sex heller ikke etter så veldig lang tid.

I begge disse tilfellene er det sex ganske tidlig, men likevel er det en ganske stor forskjell. For mange er den siste casen der en litt enklere måte å f.eks nærme seg noen man er interessert i, nysgjerrig på etc. man får loddet stemningen og kjemien litt mer for så å kunne finne ut om det kan bli mer etterhvert. Fallhøyden er litt mindre om den andre viser seg å ikke være interessert osv.

Uansett er jeg av den oppfatningen av at jeg merker om en gutt er player eller ikke.

Men selv om han ikke er player så kan han jo prøve seg for så å finne ut at du ikke var den rette osv. Sånn er jo livet!!

Men selv om jeg tror jeg er litt god på se sånt, så slenger jeg meg gjerne på om noen har andre tegn man bør se etter om gutten er "snill" iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest willynickersen

Dere kvinner som har så god intuisjon, klarer vel å gjennomskue "en stakkars mann"?

Selv har jeg lært meg et og annet triks for lenge siden, og har aldri problemer med playgirls mer, bank i bordet, kom inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...