Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått til innkjøp av hairextention fra luxus hair og lurer på om noen har noe erfaringer med dette håret?

-Hvordan er kvaliteten på hår kjøpt fra LuxusHair?

- Kan man farge hairextention?

- Bruke vanlige hårprodukter?

- Vasker man det i vanlig shampoo og balsam?

- Hvor lenge sitter det og begynner det lett å floke seg?

-Noen som har tips om hvordan man kan ta det av uten å rive med seg resten av håret?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurora:*
Skrevet
Jeg har nå gått til innkjøp av hairextention fra luxus hair og lurer på om noen har noe erfaringer med dette håret?

-Hvordan er kvaliteten på hår kjøpt fra LuxusHair?

-Noen som har tips om hvordan man kan ta det av uten å rive med seg resten av håret?

Takk for svar :)

- Jeg har selv hår fra luxushair og syntes det er veldig god kvalitet på håret :)

- Jeg bruker vanlige hårprodukter ja, vasker det en gang i måneden ca for da blir det ikke så raskt slitt.

- Det floker seg ikke så raskt nei, men er greit og ha en børste for å gre det en gang i blant :)

- Du river ikke ut ditt eget hår, vist du er forsiktig :-)

Skrevet

vær forsiktig! en venninne av meg klarte å rive av seg håret sitt.. :( der fløy det penger rett ut av vinduet:/

Skrevet

Jeg skal med andre ord behandle det som det er mitt eget? :) Jeg skal sveise på.

Jeg tror det er lurt å dra til frisøren å ta det av så slipper man vel å rive av seg håret :)

Skrevet

ja men vær forsiktig , jeg farget helt svart hår til platina .. jeg hadde fått mye gratis hår , å d håre var sååå langt at jeg ikke ville sege d . så jeg tok sjangsen å farget d :gjeiper:

ja , vist du tuperer prøv å ikke gjør dette på festene . nesten umulig å få ut

ja , men vær forsiktig med festene ikke la d komme balsam i festene da løsner de fort.

vist du ikke passer på håre d itt så erd ik sikkert d hålder så lenge . du må børste d ofte . for d floker seg fort . når du legger deg om natten må du flette d i en flette bak .

-Noen som har tips om hvordan man kan ta det av uten å rive med seg resten av håret

d finnes et middel du får kjøpt på nett eller på din nermeste extentionbutikk . du tar dette på å kliper en tang over feste , da vil feste falle ut

lykke til :gjeiper:

Skrevet

ja men vær forsiktig , jeg farget helt svart hår til platina .. jeg hadde fått mye gratis hår , å d håre var sååå langt at jeg ikke ville sege d . så jeg tok sjangsen å farget d :gjeiper:

ja , vist du tuperer prøv å ikke gjør dette på festene . nesten umulig å få ut

ja , men vær forsiktig med festene ikke la d komme balsam i festene da løsner de fort.

vist du ikke passer på håre d itt så erd ik sikkert d hålder så lenge . du må børste d ofte . for d floker seg fort . når du legger deg om natten må du flette d i en flette bak .

-Noen som har tips om hvordan man kan ta det av uten å rive med seg resten av håret

d finnes et middel du får kjøpt på nett eller på din nermeste extentionbutikk . du tar dette på å kliper en tang over feste , da vil feste falle ut

lykke til :gjeiper:

Takk for svar :) Vi får krysse fingrene for at dette går bra..

Er egentlig litt usikker på om jeg vil sette dem på, men har liksom allerede kjøpt håret så det blir vell.. Har så sinnsykt lyst på langt hår :)

Gjest Aurora:*
Skrevet
Jeg skal med andre ord behandle det som det er mitt eget? :) Jeg skal sveise på.

Jeg tror det er lurt å dra til frisøren å ta det av så slipper man vel å rive av seg håret :)

Jeg har selv hatt exstansions som ble sveiset på, men ja DU MÅ GÅ TIL FRISØREN OG FJERNE DET, jeg gjorde det ikke, og jeg endte opp med å se kokko ut :fnise:

Behandle det som ditt eget ja, men du bør bruke spesial shampo + balsam for exstansions, pluss shinespray :) Og naturbørste! Ikke vask deg i hodebunn ( da du ødelegger festene ) . Ikke bruk hårføner/glattetang helt øverst ved hodet, kunn nederst :-)

Lykke til!

Skrevet (endret)

Jeg har hatt samme extensions i over 5 mnd nå - det er lenge, men jeg har passet på håret mitt veldig godt. Jeg har enda ikke mistet et eneste feste, og selv om festene har vokst ut, er de veldig fine. Jeg bør vel ta de ut snart, men jeg kvier meg for å gjøre det :sjenert:

* Sett det opp når du skal sove, eller flett det i en flette. Det blir fortere slitt og fettete om du ligger på det - det gjelder spesielt om sommeren når man svetter mye.

* Når du skal gre deg, begynn nedenifra, slik at du forsiktig grer ut eventuelle floker. Og når det begynner å vokse ut, pass på at du ikke grer for høyt opp, slik at du napper ut extensionsene (selv om jeg har gjort det flere ganger, men det er greit å være forsiktig).

* Finn en god krem (eller hva enn jeg skal kalle det) for håret som du påfører tuppene. Håret er dødt og trenger så mye "næring" som det kan få utenfra.

Ellers har jeg behandlet håret som om det var mitt eget. Både shampoo og balsam. Jeg har gjort som jeg alltid gjør - og som sagt, ikke mistet noen fester. I starten var jeg veldig forsiktig av meg, og redd for at noe skulle falle ut, men jeg ble vant til det, og nå er det som mitt eget. Jeg har ikke farget håret, for frisøren sa at det er litt vanskelig pga festene. Når hun farget det, tok det ekstra lang tid.

Lykke til med ditt nye hår :)

Ps. Aurora:* : Hvorfor ble resultatet "kokko"? Jeg sendte en mail til min nærmeste frisør, og de anbefalte at jeg skulle ta det ut selv for det kostet mindre, og at det ikke var så vanskelig. Og hvor kjøpte du utstyret fra? Jeg ser man kan kjøpe på luxushair, hvor det er billigere eller på pilus, hvor det er dyrere. Klarer ikke bestemme meg :)

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...