Gjest 1111 Skrevet 31. august 2003 #1 Del Skrevet 31. august 2003 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt skoleuniform? Bor jo i norge, så det er ikke til skolen jeg skal ha det til, men rett og slett fordi jeg syns det er veldig tøft.. Kunne tenkt meg en sånn typisk fra UK, men skjørt, skjorte, vest osv.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2003 #2 Del Skrevet 31. august 2003 Kontakt en skole i storbritannia, så kjøper du gjennom de, eventuelt få adresser til leverandører. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 31. august 2003 #3 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis det er en britisk skole i nærheten av deg så selger de uniformseffekter der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleputt.. Skrevet 31. august 2003 #4 Del Skrevet 31. august 2003 Noen som vet hvordan jeg kontakter en britisk skole da? Vet ikke om noen jeg.. vet heller ikke hvordan jeg skal få kontaktet dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Du kan søke på verdensveven, da ser du. "secondary schools england" pleier å funke for eksempel. Men det går jo an å sette sammen ting fra H&M også, dersom du ikke er så opptatt av skolemerkene. Et skjørt, en blazer, en skjorte... Det gjør jeg i hvertfall. Elsker stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finken Skrevet 7. september 2003 #6 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg fikk kjøpt en kul og sexy skoleuniform for noen år siden. Det var faktisk på Bodymap på Arkaden i Oslo. Du kan jo høre med dem der , om dem kansje kan skaffe igjen;) Den jeg har er med rutete kort skjørt - med foller, hvit bluse og "slips" (samme som skjørtet) Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå