Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 ...Har man nå først fått ord på seg til å være sånn skikkelig nysgjerrig så er det da ingen grunn til å holde noe tilbake, spør du meg, så hva var din siste handel?? ;-))
Gjest gjest- silje Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Tja, hårting og ull- lue, vinterdress, støvler til jentebarnet, hårbånd, neglelakk, maskara, hårstrikker til meg selv...
Gjest gjest- silje Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Btw, hva handlet du selv da ts? Det er da normalt at man stiller spørsmålet, og svarer selv.....
Elensire Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg shopet på salget til mango på nettsiden deres...endte opp med top topper, en singlet og en H&M senere samme dag og kjøpte et lang gullkjede med litt pynt i enden :rødme: gleder meg til å få tingene fra Mango...satser på at jeg har de på mandag
Kjetil S. Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2010 Btw, hva handlet du selv da ts? Det er da normalt at man stiller spørsmålet, og svarer selv..... Sorry - Tok ikke med noen kvittering, men skal prøve å huske hva jeg kjøpte sist i dag... :-) Taco - Skjell, dressing, saus og mexikansk salatblanding + salsa Ranch, cola, solo, Ringnes øl, mais, Synnøve Finden ost, greske kjøttboller m/ stekte poteter og saus, oppvaskmaskinssåpe, vaskemiddel og håndsåpe. Mener det var noe mer, men kommewr ikke helt på det akkurat nå, dessverre. :-)
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Bursdagsgaver til en gutt som blir 7 år i morgen, eller rettere sagt i dag, siden klokken har passert midnatt .
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Sorry - Tok ikke med noen kvittering, men skal prøve å huske hva jeg kjøpte sist i dag... :-) Taco - Skjell, dressing, saus og mexikansk salatblanding + salsa Ranch, cola, solo, Ringnes øl, mais, Synnøve Finden ost, greske kjøttboller m/ stekte poteter og saus, oppvaskmaskinssåpe, vaskemiddel og håndsåpe. Mener det var noe mer, men kommewr ikke helt på det akkurat nå, dessverre. :-) He he, jeg glemte middel til oppvaskmaskinen for tredje gang, men kjøpte noen øl og vin som er lagret i boden og som er glemt der inntil videre.
karisjima Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 En mentos rull og potetgull med ost og løk. God helg
feuerstein Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 Bussbillett. I ettertid ser jeg at jeg burde tatt toget.
Gjest Gjæst Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Det siste jeg kjøpte i går var: Bensin Dagens Næringsliv (liker bilaget deres på fredager) To Kick (lakrisstenger)
Gjest mil Skrevet 16. januar 2010 #14 Skrevet 16. januar 2010 Noen DVD-er i bursdagsgave til en som fikk sin første DVD-spiller til jul.
Kanutte Skrevet 16. januar 2010 #16 Skrevet 16. januar 2010 Bortsett fra mat - en 3-pakning med hockeypucker...
Kjetil S. Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 16. januar 2010 Og her ble lørdagshandelen avsluttet med en kjøpepizza med hjem. -Som vanlig. :-)
feuerstein Skrevet 16. januar 2010 #18 Skrevet 16. januar 2010 Ny handletur: Først 55 liter 95-oktan, deretter nøtter, klementiner, pærer og en rød paprika.
RedFox81 Skrevet 16. januar 2010 #19 Skrevet 16. januar 2010 Satt og surfet på nettet ikveld, og endte med å kjøpe foundation primer fra Smashbox og en ny visp til Braun håndmikser.
LaFemme Skrevet 16. januar 2010 #20 Skrevet 16. januar 2010 Av mat så var det salat og cola. Ellers tøymykner, et par kjøkkenkluter, bakepapir, plastfolie og dopapir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå