Gå til innhold

Kort og greit, enkelt nok; Hva kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Har man nå først fått ord på seg til å være sånn skikkelig nysgjerrig så er det da ingen grunn til å holde noe tilbake, spør du meg, så hva var din siste handel?? ;-))

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest- silje
Skrevet

Tja, hårting og ull- lue, vinterdress, støvler til jentebarnet, hårbånd, neglelakk, maskara, hårstrikker til meg selv...

Gjest gjest- silje
Skrevet

Btw, hva handlet du selv da ts? Det er da normalt at man stiller spørsmålet, og svarer selv.....

Skrevet

Jeg shopet på salget til mango på nettsiden deres...endte opp med top topper, en singlet og en H&M senere samme dag og kjøpte et lang gullkjede med litt pynt i enden :rødme:

gleder meg til å få tingene fra Mango...satser på at jeg har de på mandag ;)

Skrevet
Btw, hva handlet du selv da ts? Det er da normalt at man stiller spørsmålet, og svarer selv.....

Sorry - Tok ikke med noen kvittering, men skal prøve å huske hva jeg kjøpte sist i dag... :-)

Taco - Skjell, dressing, saus og mexikansk salatblanding + salsa Ranch, cola, solo, Ringnes øl, mais, Synnøve Finden ost, greske kjøttboller m/ stekte poteter og saus, oppvaskmaskinssåpe, vaskemiddel og håndsåpe. Mener det var noe mer, men kommewr ikke helt på det akkurat nå, dessverre. :-)

Gjest Eurodice
Skrevet

Bursdagsgaver til en gutt som blir 7 år i morgen, eller rettere sagt i dag, siden klokken har passert midnatt :) .

Gjest negasjon
Skrevet
Sorry - Tok ikke med noen kvittering, men skal prøve å huske hva jeg kjøpte sist i dag... :-)

Taco - Skjell, dressing, saus og mexikansk salatblanding + salsa Ranch, cola, solo, Ringnes øl, mais, Synnøve Finden ost, greske kjøttboller m/ stekte poteter og saus, oppvaskmaskinssåpe, vaskemiddel og håndsåpe. Mener det var noe mer, men kommewr ikke helt på det akkurat nå, dessverre. :-)

He he, jeg glemte middel til oppvaskmaskinen for tredje gang, men kjøpte noen øl og vin som er lagret i boden og som er glemt der inntil videre.

Skrevet

En mentos rull og potetgull med ost og løk. God helg

Skrevet

Bussbillett. I ettertid ser jeg at jeg burde tatt toget.

Skrevet

En sekk med poteter.

Skrevet

Det siste jeg kjøpte i går var:

Bensin

Dagens Næringsliv (liker bilaget deres på fredager)

To Kick (lakrisstenger)

Skrevet

Noen DVD-er i bursdagsgave til en som fikk sin første DVD-spiller til jul.

Skrevet

Bortsett fra mat - en 3-pakning med hockeypucker...

Skrevet

Og her ble lørdagshandelen avsluttet med en kjøpepizza med hjem. -Som vanlig. :-)

Skrevet

Ny handletur: Først 55 liter 95-oktan, deretter nøtter, klementiner, pærer og en rød paprika.

Skrevet

Satt og surfet på nettet ikveld, og endte med å kjøpe foundation primer fra Smashbox og en ny visp til Braun håndmikser. :sjarmor:

Skrevet

Av mat så var det salat og cola. Ellers tøymykner, et par kjøkkenkluter, bakepapir, plastfolie og dopapir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...