Gå til innhold

Vi skal møtes men det ble stille?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_oliven_*
Skrevet

Jeg er så frustrert. Vil ha det ut av meg! *bombe!*

Jeg skal møte en fyr i morgen fra datingtjenesten, - og han har sagt at vi skal møtes og gleder seg. Men vi har ikke snakket sammen på par uker, - han tar ikke eneste initiativ til å bli bedre kjent med meg, men vil møtes meg sa han for par dager siden.

Jeg har nå sendt en melding om når vi skulle møtes og hvor imorgen, - han har lest melding men ....... svarte ikke, - det gir meg dårlige vibber på slik person. Jeg ønsker en sjarmerende gutt, - som liker å ta initiativ, liker å prate og bli kjent med meg......

har bare lyst å drite i hele greia! føler meg ikke no verdt en gang!

kanskje man blir like dårlig behandlet i et forhold? selvom han er en romantiker? gosh!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Mens hadde han svart etter to sekund så hadde han vert pågående og kvelt deg. Kvinner kan ikke tilfredsstilles.

Skrevet
Jeg er så frustrert. Vil ha det ut av meg! *bombe!*

Jeg skal møte en fyr i morgen fra datingtjenesten, - og han har sagt at vi skal møtes og gleder seg. Men vi har ikke snakket sammen på par uker, - han tar ikke eneste initiativ til å bli bedre kjent med meg, men vil møtes meg sa han for par dager siden.

Jeg har nå sendt en melding om når vi skulle møtes og hvor imorgen, - han har lest melding men ....... svarte ikke, - det gir meg dårlige vibber på slik person. Jeg ønsker en sjarmerende gutt, - som liker å ta initiativ, liker å prate og bli kjent med meg......

har bare lyst å drite i hele greia! føler meg ikke no verdt en gang!

kanskje man blir like dårlig behandlet i et forhold? selvom han er en romantiker? gosh!!!

Ja, litt enig der ;)

Har dere vært mye i kontakt slik at du kan bedømme at han ikke er så interessert, eller om han bare er sjenert eller ikke så heit på kontakt?

Men det blir kanskje det samme, hvis du vil ha en som er mer utadvent.

Skrevet

Hvordan kan du vite at han har lest meldingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...