Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #1 Del Skrevet 15. januar 2010 ...eller bare lar du det skure og gå...?? ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. januar 2010 #2 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg oppsøker aktivt nye miljøer for å ha mer å gå på den dagen jeg ønsker meg en kjæreste. Er mer sosial, sier ja til mye mer og prøver å utvide horisonten min. Men jeg er absolutt ikke klar for en ny kjæreste akkurat nå, så jeg regner med at han er rett rundt hjørnet. De pleier jo å deise ned når du minst venter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 16. januar 2010 #3 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei Jeg bare lever livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 16. januar 2010 #4 Del Skrevet 16. januar 2010 Gjør egentlig ingenting, men som noen her sa; det skjer når man minst venter det. Det kan skje så enkelt som ved hjelp av en PM, har jeg funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #5 Del Skrevet 16. januar 2010 ...eller bare lar du det skure og gå...?? ;-)) Ja, det gjør jeg. En av de tingene, kanskje den viktigste av dem alle. Er at jeg ikke sitter som deg forran PC'en hele dagen og i stedet går ut av døra og leter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 #6 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, det gjør jeg. En av de tingene, kanskje den viktigste av dem alle. Er at jeg ikke sitter som deg forran PC'en hele dagen og i stedet går ut av døra og leter.. Finner du noen utenfor døra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #7 Del Skrevet 16. januar 2010 Finner du noen utenfor døra da? Når man må bruke energi på å holde menn ganske langt utenfor døra, har man ikke så mye energi eller lyst til å lete. Jeg har aldri lett, man møtes og ting utvilkler seg kanskje. Så ja, Jeg finner ganske mange utenfor døra hvis jeg vil lukke opp eller svare hyggelig på tlf eller sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 16. januar 2010 #8 Del Skrevet 16. januar 2010 Prøver å utvide horisonten mer og bli mer sosial.Treffe mer folk og finne på ting utenfor husets fire vegger. Men stresser ikke, han dukker opp når han dukker opp. Her det også vanskelig å bli kjent med folk, lita bygd og jantelov.Folk har sine venner og viser lite interesse for å bli kjent med ukjente. Ganske slitsomt i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 #9 Del Skrevet 16. januar 2010 Når man må bruke energi på å holde menn ganske langt utenfor døra, har man ikke så mye energi eller lyst til å lete. Jeg har aldri lett, man møtes og ting utvilkler seg kanskje. Så ja, Jeg finner ganske mange utenfor døra hvis jeg vil lukke opp eller svare hyggelig på tlf eller sms. Såpass! Er du virkelig så attraktiv altså. hehe Hva er det for noe galt med alle mannfolka utenfor døra di da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxylady Skrevet 16. januar 2010 #10 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg kikker lekent rundt meg;-) He he..neida..Gjør ikke så mye for det egentlig. Vært på noen date, men har ikke vært noe kjemi;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #11 Del Skrevet 16. januar 2010 Alt håp er ute: er 36, og ingen menn vil gifte seg med meg, eller få barn: http://sg.answers.yahoo.com/question/index...11232650AAU34sQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søt? Skrevet 16. januar 2010 #12 Del Skrevet 16. januar 2010 Såpass! Er du virkelig så attraktiv altså. hehe Hva er det for noe galt med alle mannfolka utenfor døra di da? Dette spørsmålet er ikke rettet til meg, men jeg svarer selvom, da jeg begynner å få mer enn nok erfaring med det du spør om. Det har ikke noe med å være attraktiv, jeg har blitt oppsøkt når jeg ser utrolig ufresh ut og det kan da ikke ha noe med det å gjøre, føler jeg iallefall.Kanskje jeg er penere enn det jeg tror? Det tviler jeg egentlig på. Jeg er bare blid og omgjengelig. Prøver å være hyggelig mot alle de jeg møter, og enkelte menn forstår ikke at vennelighet ikke behøver å bety noe annet enn vennskap. Og det er slitsomt! Derfor, når man faktisk har valgmulighet så må man avise "den man ikke ønsker videre i livet". Jeg høres kanskje litt slem ut nå, men der jeg oppholder meg møter jeg mange. Men jeg er fremdeles vennelig, i den grad det er mulig uten at de skal mistolke det. For å vinkle det litt mot deg. Ville du tatt det nest beste når du også har det beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 #13 Del Skrevet 16. januar 2010 Dette spørsmålet er ikke rettet til meg, men jeg svarer selvom, da jeg begynner å få mer enn nok erfaring med det du spør om. Det har ikke noe med å være attraktiv, jeg har blitt oppsøkt når jeg ser utrolig ufresh ut og det kan da ikke ha noe med det å gjøre, føler jeg iallefall.Kanskje jeg er penere enn det jeg tror? Det tviler jeg egentlig på. Jeg er bare blid og omgjengelig. Prøver å være hyggelig mot alle de jeg møter, og enkelte menn forstår ikke at vennelighet ikke behøver å bety noe annet enn vennskap. Og det er slitsomt! Interessant! Jeg må bare innrømme at som mann så syns jeg faktisk at det kan være veldig vanskelig å skille på om ei hyggelig dame er vennskapelig eller interessert. Derfor hadde det vært veldig fint om dere damer kunne tenke litt mer på dette, og ikke være altfor overstrømmende hyggelig mot folk dere egentlig ikke er interessert i. Derfor, når man faktisk har valgmulighet så må man avise "den man ikke ønsker videre i livet". Jeg høres kanskje litt slem ut nå, men der jeg oppholder meg møter jeg mange. Men jeg er fremdeles vennelig, i den grad det er mulig uten at de skal mistolke det. For å vinkle det litt mot deg. Ville du tatt det nest beste når du også har det beste? Jeg har brukt uttrykk som "pen nok" og "bra nok" her tidligere, og fått så øra flagrer! Jeg syns altså at det er viktig å være litt realistisk også. Men det skal selvfølgelig føles riktig først, ellers blir det jo bare feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #14 Del Skrevet 16. januar 2010 Såpass! Er du virkelig så attraktiv altså. hehe Hva er det for noe galt med alle mannfolka utenfor døra di da? Ja? Det lurer jeg også på. De er kanskje for interesserte i en periode der jeg har behov for å være alene. Kanskje jeg er innbilsk, og de bare prøver være snille mot meg, men de har tilnærmet seg romatisk også og jeg er immun. Men jeg sier fra, så det ikke skal misforstås når jeg smiler. For innbilske menn, er det jeg trenger minst nå. Dette spørsmålet er ikke rettet til meg, men jeg svarer selvom, da jeg begynner å få mer enn nok erfaring med det du spør om. Det har ikke noe med å være attraktiv, jeg har blitt oppsøkt når jeg ser utrolig ufresh ut og det kan da ikke ha noe med det å gjøre, føler jeg iallefall.Kanskje jeg er penere enn det jeg tror? Det tviler jeg egentlig på. Jeg er bare blid og omgjengelig. Prøver å være hyggelig mot alle de jeg møter, og enkelte menn forstår ikke at vennelighet ikke behøver å bety noe annet enn vennskap. Og det er slitsomt! Derfor, når man faktisk har valgmulighet så må man avise "den man ikke ønsker videre i livet". Jeg høres kanskje litt slem ut nå, men der jeg oppholder meg møter jeg mange. Men jeg er fremdeles vennelig, i den grad det er mulig uten at de skal mistolke det. For å vinkle det litt mot deg. Ville du tatt det nest beste når du også har det beste? Menn forstår ikke det, man må ta mange omganger med dem og tåle å være både sårbar og tøff. Redselen for å såre sitter igjen hos de fleste kvinner som er oppdratt til å være snille piker. Jeg vil bare ha det beste, og ikke de som er tilgjengelige. Jeg skal ikke si at jeg aldri vil falle dypt for en mann igjen. Men det ligger ikke for meg nå. Synes de fleste er sjarmerende, og styggpene, pene, morsomme - gjerne alt dette og mer, men jeg har ikke falt for noen. Å falle pladask er er en fare for meg. Skjer det igjen, vet jeg det. Derfor holder jeg meg unna en. Tror han har dame også, men er ikke sikker. Men han er i krisesona for meg. Jeg tør ikke sende sms i tilfelle han har dame. Hva sender man i en sånn melding... Hei, Jens Stoltenb. Hva driver du tida med nå? Har du lagt på deg? Hører rykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søt? Skrevet 16. januar 2010 #15 Del Skrevet 16. januar 2010 De beste er alltid opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #16 Del Skrevet 16. januar 2010 De beste er alltid opptatt Hysj! Dette vil vi ikke si høyt. Vi vil vel ikke ha skrapet etter andre, bitre menn - så det er litt vanskelig når man er singel og over en viss alder. Jeg vurderer å se litt på eldre menn enn meg, men jeg har prøvd og de er enda mer håpløse, så jeg skal gå for alle som er fem år yngre enn meg nå. Men hvor er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 #17 Del Skrevet 16. januar 2010 De beste er alltid opptatt Ikke sikkert det i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. januar 2010 #18 Del Skrevet 16. januar 2010 Hysj! Dette vil vi ikke si høyt. Vi vil vel ikke ha skrapet etter andre, bitre menn - så det er litt vanskelig når man er singel og over en viss alder. Jeg vurderer å se litt på eldre menn enn meg, men jeg har prøvd og de er enda mer håpløse, så jeg skal gå for alle som er fem år yngre enn meg nå. Men hvor er de? Leste innleggene dine over her i tråden, og nikket gjenkjennende til noe av det. Vi får nå se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 16. januar 2010 #19 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, jeg er mer kontaktsøkende, prøver å være mer imøtekommende. Har laget meg en profil på et nettsted (men det er litt skummelt) Jeg prøver å temke positivt, og ikke være skeptisk på bakgrunn av tidligere erfaringer, åpent sinn er viktig. Kanskje kommer drømmeprinsen.... men uansett så har jeg fått noen gode venner i prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. januar 2010 #20 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, jeg er mer kontaktsøkende, prøver å være mer imøtekommende. Har laget meg en profil på et nettsted (men det er litt skummelt) Jeg prøver å temke positivt, og ikke være skeptisk på bakgrunn av tidligere erfaringer, åpent sinn er viktig. Kanskje kommer drømmeprinsen.... men uansett så har jeg fått noen gode venner i prosessen. Se det! Tror det bare er å fortsette det gode arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå