Gå til innhold

nipple ring- jente

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Klart det var litt vont, men synes ikke det var grusomt vondt. Jeg har tatt der en gang før men tok ut da jeg ble gravid. Hadde det vert forferdelig hadde jeg ikke gjort det igjen.

Jeg syntes bare at ordet misshandling var å ta litt hardt i.

Ikke jeg. Jeg er dritpysete på nåler og syntes det var dritvondt å bare ta hull i ørene. Skulle jeg gjort det samme med nipplene hadde jeg dødd på meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en ung feminin jente på 20 som vurderer å pierce brystvorte/ne.. jeg synes det er kjempe sexy med en eller 2 piercet bryst. men hva synes dere gutter og jenter, turnon eller off? Er det veldig butch? Jeg ser forresten absolutt ikke guttete ut..

Du er nok finest uten kan jeg tenke meg. vær stolt av kroppen din som den er :)

Skrevet

om du ønsker å ta det ser jeg ingen grunn til å la være...det er vel en personlig sak å d vil alltid være 2 meninger om det!

som nevnt tidligere kan man jo bare ta den ut igjen om man angrer en dag....

når det er sagt så har jeg i den ene selv,har ikke møtt noen menn (eller kvinner!)som har hatt noe imot det,tvert om!

behagelig var det ikke å det tar litt tid før den gror,men jeg har aldri angret likevel...

Gjest anonyme jenta
Skrevet

Oi det var litt drastisk spør du meg... så du dater bare damer foe puppene deres?

det er jo ikke derfor han kansje hadde gått fra henne vil jeg tro;- det er sikkert ekstremt creapy å ha ring/piercing i puppene! kansje han ikke syns hun hadde vært spessielt tiltrekkende naken da.

Skrevet

Noe av det heiteste jeg vet. Små faste pupper med en barbell i begge brystvortene :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...