Gjest HunterLady Skrevet 2. november 2010 #62 Skrevet 2. november 2010 Synes det er usmakelig og usexy. Men hver sin smak...
Gjest Sommertid Skrevet 2. november 2010 #63 Skrevet 2. november 2010 Jeg synes det er sexy. Har i ene selv. Skulle gjerne tatt "den nede" igjen også men tørr ikke. Det var så vondt første gang jeg gjore det.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2010 #64 Skrevet 2. november 2010 Hadde pakket lekene å gått om jeg hadde møtt på en med stål både her og der!!! Usj det er usexy!
cyanid Skrevet 2. november 2010 #65 Skrevet 2. november 2010 jeg har barbell i hver og kjæresten min elsker å både se og bite i dem.. ikke noe problmer med talg her heller så at det er harry/stgt osv osv TROOOR jeg er en individuell smaksak? Eller hva tror dere? 1
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2010 #66 Skrevet 2. november 2010 Trur nok det! Noen liker mora og noen liker dattera :o) Jeg liker ikke stål som "pynt" gjennom huden på kroppen.
Jill Skrevet 4. desember 2010 #67 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har selv hatt i den ene og hadde ikke problemer med talg, men nippelen ser litt rar ut etter at jeg tok den ut. Litt hud som stikker ut på hver side der hullene var. Men det må jeg vel bare leve med..
Gjest BettyBoop28 Skrevet 4. desember 2010 #69 Skrevet 4. desember 2010 *Sukk* Det heter brystvorte!!! La nå folk få kalle det det de vil
Gjest BettyBoop28 Skrevet 4. desember 2010 #70 Skrevet 4. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å frivillig mishandle nipplene sine. Stygt syns jeg og det er både på gutter og jenter
Gjest Sommertid Skrevet 4. desember 2010 #71 Skrevet 4. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å frivillig mishandle nipplene sine. Stygt syns jeg og det er både på gutter og jenter Misshandle? Det er da ikke misshandling å ta en piercing? Det synes i vertfall ikke jeg
Gjest brutal_mann Skrevet 4. desember 2010 #72 Skrevet 4. desember 2010 (endret) Misshandle? Det er da ikke misshandling å ta en piercing? Det synes i vertfall ikke jeg Mens jeg synes det Ødelegge bryster på det viset... Endret 4. desember 2010 av brutal_mann
Gjest Sommertid Skrevet 4. desember 2010 #73 Skrevet 4. desember 2010 Mens jeg synes det Ødelegge bryster på det viset... Men da blir det jo å ødelegge(i dine øyne) og ikke misshandle. Brystet mitt lider ikke av at jeg har en piercing der, selv om du gjør det
Gjest brutal_mann Skrevet 4. desember 2010 #74 Skrevet 4. desember 2010 (endret) Men da blir det jo å ødelegge(i dine øyne) og ikke misshandle. Brystet mitt lider ikke av at jeg har en piercing der, selv om du gjør det Og der er hele poenget for hva folk faktisk mener Det fine er jo at alle har helt rett Endret 4. desember 2010 av brutal_mann
Gjest Sobril Skrevet 4. desember 2010 #75 Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg tok piercing i begge brystvortene for mange år siden på jentetur i syden (skjønner faen ikke hvordan jeg ORKET nippel nummer to, for det gjorde jævlig vondt). Jeg hadde dem bare en kort stund; for det første var de i veien, og for det andre kommer det talg ut - akkurat som ved hull i ørene. Noen kroppsdeler bør skånes for slik møkk. Æsj!! Endret 4. desember 2010 av Sobril
Gjest Leo Skrevet 4. desember 2010 #76 Skrevet 4. desember 2010 Har vært sammen med ei jente med piercinger, var ikke noe spesielt.. Foretrekker nok naturlige bryster, uten bling bling.
Meadow Skrevet 4. desember 2010 #77 Skrevet 4. desember 2010 Hadde jeg hatt små a-cup struttepupper så kunne jeg vurdert det selv, så ja jeg synes det kan være fint.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 4. desember 2010 #78 Skrevet 4. desember 2010 Misshandle? Det er da ikke misshandling å ta en piercing? Det synes i vertfall ikke jeg Man påfører seg frivillig smerte. Det kaller jeg mishandling av seg selv. Men det er min mening.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 4. desember 2010 #79 Skrevet 4. desember 2010 Men da blir det jo å ødelegge(i dine øyne) og ikke misshandle. Brystet mitt lider ikke av at jeg har en piercing der, selv om du gjør det Det led vel da du fikk det gjort? Nekter å tro på at det ikke var grusomt vondt.
Gjest Sommertid Skrevet 4. desember 2010 #80 Skrevet 4. desember 2010 Det led vel da du fikk det gjort? Nekter å tro på at det ikke var grusomt vondt. Klart det var litt vont, men synes ikke det var grusomt vondt. Jeg har tatt der en gang før men tok ut da jeg ble gravid. Hadde det vert forferdelig hadde jeg ikke gjort det igjen. Jeg syntes bare at ordet misshandling var å ta litt hardt i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå