Gå til innhold

nipple ring- jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får vondt når jeg ser det...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Synes det er usmakelig og usexy.

Men hver sin smak...

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg synes det er sexy. Har i ene selv.

Skulle gjerne tatt "den nede" igjen også men tørr ikke. Det var så vondt første gang jeg gjore det.

Skrevet

Hadde pakket lekene å gått om jeg hadde møtt på en med stål både her og der!!!

Usj det er usexy!

Skrevet

jeg har barbell i hver og kjæresten min elsker å både se og bite i dem.. ikke noe problmer med talg her heller :) så at det er harry/stgt osv osv TROOOR jeg er en individuell smaksak? Eller hva tror dere?

• Liker 1
Skrevet

Trur nok det!

Noen liker mora og noen liker dattera :o)

Jeg liker ikke stål som "pynt" gjennom huden på kroppen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har selv hatt i den ene og hadde ikke problemer med talg, men nippelen ser litt rar ut etter at jeg tok den ut. Litt hud som stikker ut på hver side der hullene var. Men det må jeg vel bare leve med..

Skrevet

*Sukk* Det heter brystvorte!!!

Gjest BettyBoop28
Skrevet

*Sukk* Det heter brystvorte!!!

La nå folk få kalle det det de vil

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å frivillig mishandle nipplene sine. Stygt syns jeg og det er både på gutter og jenter

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å frivillig mishandle nipplene sine. Stygt syns jeg og det er både på gutter og jenter

Misshandle? Det er da ikke misshandling å ta en piercing? Det synes i vertfall ikke jeg :)

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Misshandle? Det er da ikke misshandling å ta en piercing? Det synes i vertfall ikke jeg :)

Mens jeg synes det :kjefte: Ødelegge bryster på det viset... :sukk:

Endret av brutal_mann
Gjest Sommertid
Skrevet

Mens jeg synes det :kjefte: Ødelegge bryster på det viset... :sukk:

Men da blir det jo å ødelegge(i dine øyne) og ikke misshandle. Brystet mitt lider ikke av at jeg har en piercing der, selv om du gjør det :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Men da blir det jo å ødelegge(i dine øyne) og ikke misshandle. Brystet mitt lider ikke av at jeg har en piercing der, selv om du gjør det :fnise:

Og der er hele poenget for hva folk faktisk mener ;)

Det fine er jo at alle har helt rett :cool:

Endret av brutal_mann
Skrevet (endret)

Jeg tok piercing i begge brystvortene for mange år siden på jentetur i syden (skjønner faen ikke hvordan jeg ORKET nippel nummer to, for det gjorde jævlig vondt).

Jeg hadde dem bare en kort stund; for det første var de i veien, og for det andre kommer det talg ut - akkurat som ved hull i ørene. Noen kroppsdeler bør skånes for slik møkk. Æsj!! :spy:

Endret av Sobril
Skrevet

Har vært sammen med ei jente med piercinger, var ikke noe spesielt.. Foretrekker nok naturlige bryster, uten bling bling.

Skrevet

Hadde jeg hatt små a-cup struttepupper så kunne jeg vurdert det selv, så ja jeg synes det kan være fint. :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Man påfører seg frivillig smerte. Det kaller jeg mishandling av seg selv. Men det er min mening.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det led vel da du fikk det gjort? Nekter å tro på at det ikke var grusomt vondt.

Gjest Sommertid
Skrevet

Det led vel da du fikk det gjort? Nekter å tro på at det ikke var grusomt vondt.

Klart det var litt vont, men synes ikke det var grusomt vondt. Jeg har tatt der en gang før men tok ut da jeg ble gravid. Hadde det vert forferdelig hadde jeg ikke gjort det igjen.

Jeg syntes bare at ordet misshandling var å ta litt hardt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...