Gå til innhold

nipple ring- jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en ung feminin jente på 20 som vurderer å pierce brystvorte/ne.. jeg synes det er kjempe sexy med en eller 2 piercet bryst. men hva synes dere gutter og jenter, turnon eller off? Er det veldig butch? Jeg ser forresten absolutt ikke guttete ut..

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg personlig foretrekker et kvinnebryst eller kvinnekjønn for den saks skyld fri for metall, men tipper mange syntes det er fett. Jeg er jo også 15 år eldre enn deg, så du burde ikke legge så stor vekt på hva jeg sier :)

Skrevet

Jeg synes det er fint. Men se på barbell (stang) også - vertikal barbell kan være finere enn ring på noen pupper. Da blir det egentlig bare kulene som blir synlige på over- og undersiden av brystvortene.

Gjest brutal_mann
Skrevet
jeg er en ung feminin jente på 20 som vurderer å pierce brystvorte/ne.. jeg synes det er kjempe sexy med en eller 2 piercet bryst. men hva synes dere gutter og jenter, turnon eller off? Er det veldig butch? Jeg ser forresten absolutt ikke guttete ut..

Det er rett og slett utrolig irriterende. Ødelegger det myke feminine med kvinner.

Skrevet

Det er utrolig sexy! Men helst begge to, med bare en blir det litt asymmetrisk...

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

jeg synes de t er litt out of date..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
jeg synes de t er litt out of date..

Piercinger har ikke akkurat noe med mote å gjøre, selv om enkelte vil ha det til det. Det har vært praktisert i århundrer og er en personlig sak. Jeg synes det er veldig sexy med piercing i brystvortene.

Skrevet
Piercinger har ikke akkurat noe med mote å gjøre, selv om enkelte vil ha det til det. Det har vært praktisert i århundrer og er en personlig sak. Jeg synes det er veldig sexy med piercing i brystvortene.

Takk for respons :goodbye:

Skrevet

Jeg har i ene og liker det godt :Nikke:

For å si det slik så har jeg aldri opplevd en mann/gutt som ikke viet ekstra oppmerksomhet til det brystet som er piercet ;)

Jeg synes personlig det er finest med èn, men det er jo så klart en smaks sak :)

Skrevet

Helt greit med mindre du har en typisk harry-stil :)

Skrevet
det er turn-on

Turn off så det rekker.

Hadde faktisk vurdert å gå fra dama om hun hadde tatt

Gjest brutal_mann
Skrevet
Turn off så det rekker.

Hadde faktisk vurdert å gå fra dama om hun hadde tatt

Jeg også. Poenget med puppene forsvinner jo totalt.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Syns det er nasty jeg! Vet ikke helt hvorfor, men hver gang jeg ser noen med det(enten jenter eller gutter) så tenker jeg bare "æsj". Men du må jo se selv om du vil ta det. Hvis du har lyst, så ikke hør på hva noen på et forum sier :)

Skrevet

Harry, tacky, trashy, hele pakka. Kanskje ta noen tatoveringer også så er du sikker på at du har noe å angre på når du blir voksen?

Skrevet

En piercing kan man da ta ut etterhvert om man ikke liker den :) Det er værre å kvitte seg med en tatovering... Greit at hullet kanskje vil vises, men det er jo noe man kan leve med :) Hadde vært værre om den var midt i ansiktet da.

Skrevet

Jeg foretrekker absolutt pupper uten piercing. Blir litt på den harry siden for min del.

Skrevet

Piercing i brystvorta er tacky, trashy, stygt. Og jeg er en som alltid har vært glad i piercing og tatoveringer og alt det der, jeg spekulerer i alt som er harry og har mange venner i miljøet som har piercet og tatovert alt som kan pierces og tatoveres.

Men det finnes noen steder som aldri skal pierces, selv om det praktiseres i stor stil på landet: øyenbryn, navle, brystvorter. Det er helt ekstremt stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...