Varsio Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Dere som skal ha eller hadde det, hvordan organiserte eller skal dere organisere det?
hvitstil Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 vi skal ha buffet og den blir vel organisert gjennom toastmasteren. En runde med mat, hun ringer i bjella, noen taler, ny runde med mat osv osv så lenge behovet er der. Tror jeg...
Varsio Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 vi skal ha buffet og den blir vel organisert gjennom toastmasteren. En runde med mat, hun ringer i bjella, noen taler, ny runde med mat osv osv så lenge behovet er der. Tror jeg... Takk for svar
beccy Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg synes det virker veldig kjekt med buffet i bryllup, og leker veldig med tanken på å ha det i vårt bryllup i 2011. Dette må jo være enklere da folk kan finne noe de liker og det blir litt løsere stemning istedet for at det blir litt stivt å sitte tre timer i middag. Vi er i 2010 å da må man kunne bryte litt opp vel? Bra den metoden du nevnte hvitstil. Den skal jeg virkelig skrive ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå