Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Er det noen av dere som angrer på bryllupet dere hadde? Altså ikke på mannen dere giftet dere med men selve opplegget for bryllupsdagen? Jeg angrer noe helt vanvittig, hadde gledet meg så utrolig mye til denne dagen men omtrent ingenting ble som det skulle. Både min mann og jeg er enige om at dagen ikke ble helt som vi ønsket oss og vi skulle mye heller bare ha reist bort på en vakker strand og hatt en liten privat seremoni.
Gjest post-it Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Kan jeg få spørre hvordan dere feiret, og hva dere angrer på? Jeg skulle gjerne hatt en fest med kun nær familie og venner, men mannen min insisterer på å ha søskenbarn, søskenbarns barn og søskenbarns kjærester.... så selv om jeg ikke har giftet meg ennå så angrer jeg på forhånd
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg angrer mest på at vi hadde et budsjettbryllup. Musikk fra pc, falt ikke i god jord hos gjestene 3 av de 6 damene som skulle servere kom ikke, så de tre som var der sprang "ræva" av seg og fikk ikke gjort alt de skulle for de fikk ikke tid. Vi hadde ikke fotograf men et familiemedlem til å ta bildene for oss, ikke vellykket for å si det mildt. Vi ordna i stand i lokalet til kl ble 01.00, så vi var stup trøtte og skam slitne når vi gikk å la oss. Vi måtte bli med å rydde dagen etter, hadde vi hatt det på hotell kunne vi sluppet unna dette. Bilen vi hadde bestillt var ikke inne når vi skulle hente den så vi fikk en møkkete bil som min far måtte vaske en halv time før vi skulle være i kirken. Blomsterbuketten min var alt annet en den jeg hadde bestillt, ble meget skuffa da min far leverte den til meg rett før vi skulle i kirken, den holdt til seremonien var over før den datt fra hverandre. Toastmasteren gjorde en elendig jobb som ikke ble bedre av grisevitsene sine som var svært grove.
LimaLama Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Stakkars deg "gjest".... Virket som om dere hadde planlagt alt godt også gikk mye på "tverke"....
Fluffe Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 kan fortelle om mamma sitt -sur kake -en grusom bryllups frisyre hun måtte vaske ut noen timer før bryllupet -hun ble viet på FEIL side
LimaLama Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 -hun ble viet på FEIL side Viet på feil side? Hvilken side er riktig? Var det i kirken fremfor presten? (Litt grønn jeg...) Sur bryllupskake? Det er virkelig kipt!
Phaedra Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Vi var strålende fornøyde med alt, inntil vi fikk tilbake bildene fra fotografen. ALLE bildene er dårlig kvalitet, det er tatt bilder av mange gjester, men nesten ingen i familien, de fleste bildene har motlys, eller er for mørke, eller har en kvist foran brudgoms ansikt, eller har med en arm i ytterkanten av bildet osv. Helt sprøtt dårlig. Og sist men ikke minst: alle bildene har "støy" i form av at fotografen ikke hadde renset kameralinsa ordentlig.
Neytiri Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Vi hadde egentlig et fantastisk flott bryllup, akkurat som vi planlagde....men jeg ser etter å ikke ha hatt en DJ eller band....vi skulle spare penger på det og brukte Pc og lyden var fryktelig dårlig, så ble ikke veldig mye dansing
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Sur kake og en grusom hårfrisyre er ikke mye kjekt nei Var det en profesjonell fotograf dere hadde Phaedra? Jeg må bare prøve å tenke at det viktigste er at jeg ble gift med mannen min, men alikevel så tenker jeg ikke tilbake på dagen som den beste i hele mitt liv, sad but true
Phaedra Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 Var det en profesjonell fotograf dere hadde Phaedra? Vi giftet oss i utlandet og trodde vi hadde skaffet profesjonell fotograf (leste om dem på nett osv.). Når vi var og snakket med dem før vi bestemte oss så fikk vi se portfolioen deres og vi forelsket oss totalt i de bildene som var der. Tror kanskje at de enten 1) sendte en annen fotograf enn den som hadde tatt bildene til portfolioen, eller 2) at bildene der var "lurebilder" Det skal nevnes dog at de også filmet hele bryllupet og redigerte videoen, og dette ble kjempebra, så der hadde de åpenbart noen som kunne sakene sine. Er i tvist med dem nå for å få tilbake penger for fotoene, for vi er ikke fornøyde i det hele tatt med dem. Jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå