Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har kort hår, og ønsker å ha en stilig frisyre når jeg gifter meg. HVordan skal dere andre med kort hår ha håret? Skal dere ha slør? Tips til sider jeg kan finne inspirasjon?
Gjest Smaragd Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har kort hår, og ønsker å ha en stilig frisyre når jeg gifter meg. HVordan skal dere andre med kort hår ha håret? Skal dere ha slør? Tips til sider jeg kan finne inspirasjon? Min kusine hadde såvidt en liten vipp utover, i håret i nakken. Resten av håret var rufsete-pent, om du skjønner enkelt diadem og ikke slør. Hun strålte som en sol, og var helt nydelig Viss du søker på "bride, short, hair" på google, og klikker på bilder, så får du opp litt av hvert Lykke til!
LimaLama Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg kommer til å klippe meg til bryllupet. En asymtrisk bob (har jeg fått høre at jeg kler).... Skal ha slør....men aner ikke hvordan det skal festes.... Ble tipset om fletting i en tidligere tråd... Må prøves... Ellers følger jeg med i denne tråden for tips!
Gjest Bond Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå