Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 http://www.huffingtonpost.com/2010/01/14/h...c_n_423855.html Hun har operert seg igjen. Vil bare vite hva dere synes om resultatet? Hun har fått mye negative kommentarer på blogger og sånt , men jeg syns hun ser 1000 ganger bedre ut nå enn før!! Veldig klassisk vakker. Minus de gigantiske puppene da. Jeg liker veldig godt det nye ansiktet. Hva syns du?
fink Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Hun har ødelagt seg selv. Synes hun så eldre ut. - og de nye puppene var forferdelige. Hun var nydelig på det første bildet.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Jeg syntes hun set streng ut nå og har mistet sin søte sjarm. Før så hun ut som et unikt individ med utstråling og et litt søtt preg. Nå ser hun ut som en blandt mange, med et strengt og masseprodusert utseende. Puppene gidder jeg ikke kommentere en gang.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Og ikke minst var kroppen hennes penere før. Da hadde hun jo litt kurver, og var pen og slank. Nå ser hun for tynn ut. Jeg missliker særlig det hun har gjort med øyenbrynene og at haka er så avrundet.
Pingting Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Hun var pen på begge bildene, og det er ikke kjempesynlig at hun har tatt en masse operasjoner (men litt). Men jeg synes hun har mer "personlighet" i det første bildet, på det andre ligner hun mer på alle de 15.000 andre sminkedukkene du daglig ser i media - det er liksom ingen ting unikt der lenger.
Gjest Gjest_Troika_* Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Synes gubben hennes skulle vært buret inne for lenge siden, har bange anelser om at han kjører skittent spill med en jente som har dårlig selvtillit.
Gjest Blush Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Jeg syntes hun set streng ut nå og har mistet sin søte sjarm. Før så hun ut som et unikt individ med utstråling og et litt søtt preg. Nå ser hun ut som en blandt mange, med et strengt og masseprodusert utseende. Puppene gidder jeg ikke kommentere en gang. Enig. Hun ser pen, men totalt uinteressant ut nå.
ninuska_ Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 http://msnno.starlounge.com/index.cfm?obje...nr=1&page=1 :O Jeg syns hun var mye søtere før. Utstråling. Nå er hun som hvem som helst i Hollywood.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Mannen min mente at hun så nesten ti år eldre ut etter operasjonene, i den første linken.
Sheherasade Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Jeg syntes hun set streng ut nå og har mistet sin søte sjarm. Før så hun ut som et unikt individ med utstråling og et litt søtt preg. Nå ser hun ut som en blandt mange, med et strengt og masseprodusert utseende. Puppene gidder jeg ikke kommentere en gang. Enig. Nå har hun blitt mer anonym og kjedelig. Bomskudd!!!
Suzy Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Jeg syns det er sørgelig at ei vakker jentre gjør noe sånt mot seg selv....
Gjest MG Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Hun var så utrolig søt for 3-4 år siden, i de første sesongene av the hills. Nå ser hun helt grusom ut, ser ut som en gammel opperert dame. Søt: http://www.exposay.com/celebrity-photos/he...vals-gyXTgv.jpg http://www.poptower.com/images/db/617/450/...eidi-montag.jpg Synes det er greit med en brystforstørring om man ikke føler seg vel med små pupper, men hun har virkelig gått for langt her. Fettsuging av halsen, var det nødvendig? Off
LilleBille Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Jeg syns det er sørgelig at ei vakker jentre gjør noe sånt mot seg selv....
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 21. januar 2010 #15 Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns hun har fått sexy øyne, sexy lepper, sexy bryster (de var fine før også, men de kler kroppen bedre nå), men hun skulle ikke fettsugd lårene. Hun hadde kledd litt mer fyldige former der. Men jeg syns hun er jævlig deilig, da.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #16 Skrevet 21. januar 2010 Hva er galt med plastisk kirurgi? vil man, så må man få lov. Synes hun er mye mer sofistikert og vakker nå versus gamle " søte" Heidi. Ikke alle liker å være "søt", inkludert meg. Like best klassiske trekk og det synes jeg hun har klart å oppnå mer eller mindre. Hun ser i allefall bedre ut nå enn før. Hvem vil se ut som en fjortis med potetnese når man er blitt voksen?
ninuska_ Skrevet 21. januar 2010 #17 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Hvem vil se ut som en fjortis med potetnese når man er blitt voksen? Voksen? Jeg syns hun ser ut som en dame i begynnelsen av 40årene. Jeg syns det er greit at hun forandret litt på nesa, litt plastisk kirurgi har jeg aldri rynket nesa over, men når man forandrer utseenede sitt så mye at man ikke ligner på seg selv, da er det noe veldig galt. Samboeren min satt med hakeslep. Han skjønte ikke at det var samme mennesket . Han likte den tidligere versjonen bedre, han syns hun var veldig pen tidligere. Og for meg er søt/pen det samme. Jeg bruker ordet søt, for hun hadde kjempeutstråling før, vs. den hun har blitt utseenedemessig, en "bitch" - ja.. jeg syns hun ser sånn ut. Endret 21. januar 2010 av ninuska_
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #18 Skrevet 21. januar 2010 Hun ser bedre ut nå - generelt sett, men lårene/hoftene var bedre før.
Gjest NewMonkey Skrevet 21. januar 2010 #19 Skrevet 21. januar 2010 Hele dama ser ut som om hun er lagd av plastikk!
Yoshimi Skrevet 21. januar 2010 #20 Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns hun var kjempesøt før hun møtte Spencer. Så ble hun seendes ut som en hvilke som helst Hollywood-sminkedukke og nå ser hun bare grusom ut! Hun har ødelagt seg selv og jeg syns virkelig det er trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå