Gjest Gjest_Lavendel_* Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg hater å gå på høye hæler... Jeg elsker å danse... Og så fant jeg disse: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=STRK:MEWAX:IT Var disse helt feil som brudesko? Det står at de er soft og "comfy", og det er ankelsnøringer på dem, akkurat som ballettsko... Lar KG-kvinnene dømme!!!
AngelFare Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 alt funker i dagens brudeverden:P så det er igrunn ikke noe fasitsvar på sko tror jeg. Du må jo finne noen som er mest komfortable for deg og hva du liker. Det er jo tross alt du som skal ha de på, og det er jo ikke akkurat skoene du går å viser frem hele tiden heller:P
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Kjøp deg et par glassko og spark av deg den ene ute på trappa rett før kl. 12.... ;-))
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 ja, de var fine. Synes du skal gå for dem!
Varsio Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 ja, de var fine. Synes du skal gå for dem! Jeg også syns du skal gå for de om du likte de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå