Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic sier. syntes jeg var synd at de sluttet med den blå boksen med havsalt skrubb. den var så utrolig god, ikke så altfor dyr, også følte jeg virkelig at den fresha meg opp!

noen osm har prøvd den, å vet om noen tilsvarende på markedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
som topic sier. syntes jeg var synd at de sluttet med den blå boksen med havsalt skrubb. den var så utrolig god, ikke så altfor dyr, også følte jeg virkelig at den fresha meg opp!

noen osm har prøvd den, å vet om noen tilsvarende på markedet?

dead sea spa magic du får kjøpt på vita er knall god:) havsalt scrub. føler deg skikkelig fresh etterpå!

ellers er jo Matis sin body scrub på salg på feelunique

denne er fantastiskt:) :Matis

Skrevet

Loreal exfotonic synes jeg er en god skrubb og den lukter veldig fresht.

Gjest Raptuza
Skrevet

Holder og en knapp på scrub'en til Dead Sea Spa Magic. Den er herlig!

Skrevet

Jeg brukte Explore tidligere, men nå har jeg gått over til TL SpaDesign Mineral Salt-scrub. Den er helt fantastisk! :)

Skrevet

da skal alle testes ut:) hvor får jeg tak i resten av nevnte?

Skrevet

Denne fra Matis, lukter den noe spesielt? Bare skrubber deb eller inneholder den olje sånn at kroppen føles smørt etterpå også?

For kremfresh sine kroppskrubber er helt herlige:)

Skrevet
dead sea spa magic du får kjøpt på vita er knall god:) havsalt scrub. føler deg skikkelig fresh etterpå!

sea spa magic er helt fantastisk<3

Skrevet
Denne fra Matis, lukter den noe spesielt? Bare skrubber deb eller inneholder den olje sånn at kroppen føles smørt etterpå også?

For kremfresh sine kroppskrubber er helt herlige:)

Matis sin lukter Matis, hvis du har luktet på den så finner du fort ut at Matis lukt er en nydelig, mild duft.

Egentlig så er denne skrubben fra matis en mer, "slimming scrub". som skal stimulere cellene til forminskning av fettet.

har brukt denne og den har ikke gjort det da :fnise: for godt til å være sant:p

Den er med olje og ikke akkurat havsalt, men med olje fra alger, planter, med middels store korn

love it :rødme:

Gjest Raptuza
Skrevet (endret)

Dead Sea Spa Magik sine produkt finn du på Vita. Og nokre helsekostbutikkar.

Endret av Raptuza
Skrevet

Dead Sea Spa Magik er fantastisk, ja. Du får silkemyk babyhud som gløder av å bruke den. Til og med samboeren min elsker den, han er ellers ikke av typen som bryr seg om sånt.

Skrevet

Veldig glad i denne selv (dead sea), men føler at jeg må prøve noe nytt hele tiden :rødme:

Så andre body skrubbs jeg har prøvd og liker er Green People sin (sukkerskrubb med masse godt fett i som smelter på våt hud). Perfekt til tørr hud! Selges på Vita, men fås også rimeligere på nett...

Lush har gode skrubbende bodybutters, men jeg føler ikke at disse skrubber like godt som saltskrubbene, så disse bruker jeg fint 2-3 ganger i uken... Aqua miriabilis er min favoritt! Disse gir også fukt pga fettet i bodybutteret, men uten at man blir feit og klissen. Har man veldig tørr hud bør man like vell supplere med en lett bodylotion. En annen skrubb jeg liker er lumene sin, men denne har ikke noe olje i seg, noe jeg liker nå om vinteren....

Skrevet
Så andre body skrubbs jeg har prøvd og liker er Green People sin (sukkerskrubb med masse godt fett i som smelter på våt hud). Perfekt til tørr hud! Selges på Vita, men fås også rimeligere på nett...

link??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...