Reina Skrevet 31. august 2003 #1 Skrevet 31. august 2003 Hvor vil du bo (enkelt og greit)? Og fortell gjerne hvorfor? Jeg ville bodd på landsbygda med et passelig stort hus og hage med kjøkkenåker og frukttrær og katt og høns, hvis jeg kunne velge (og det kan jeg, forsåvidt..).
Marianne Skrevet 31. august 2003 #2 Skrevet 31. august 2003 På bygda, med stor tomt. Stor hage og masse boltreplass for ungene Og det gjør jeg jo og forsåvidt da
Gjest Brigitta Skrevet 31. august 2003 #3 Skrevet 31. august 2003 Jeg vil helst bo landlig i nærheten av en by. Litt sånn i pose og sekk
achillea Skrevet 31. august 2003 #4 Skrevet 31. august 2003 Jeg bor der jeg helst vil bo, på bygda i et lite tettsted med kort vei til byen. Innenfor 50 minutters kjøring ligger det 4 byer, så alt av tilbud finnes i nærheten, samtidig som stedet vi bor er trygt og godt for ungene å vokse opp. God barnehagedekning, kort vei til skog og strender.
Arwen Skrevet 31. august 2003 #5 Skrevet 31. august 2003 Jeg vil helst bo landlig i nærheten av en by. Litt sånn i pose og sekk :enig_animasjon:
Bentebent Skrevet 31. august 2003 #6 Skrevet 31. august 2003 Nå når jeg er student vil jeg bo i byen. Ikke midt i sentrum, men litt utenfor. Gjør det nå da. Har nettopp kjøpt leilighet 6-7km utenfor Trondheim. Men når jeg er ferdig med å studere, og skal ha barn, osv... kunne jeg gjerne tenke meg å bo i en liten bygd, med kort tid inn til byen. Stort hus, stor fin hage, det er drømmen!
Gjest Kira Skrevet 31. august 2003 #7 Skrevet 31. august 2003 Vel, kommer an på livssituasjonen min, egentlig. Nå som jeg går på skole, liker jeg meg best i byen. Her er det jo t-baner, busser o.l. Greit, det er også busser på bygda, men de kan av og til gå kanskje to ganger om dagen. Og jeg eier jo ikke bil, engang. Heller ikke lappen ... Var faktisk på bygda en tur i dag. Var kjempekoselig. Men er ikke noe jeg kunne tenkt meg på vinteren ... misunner ikke akkurat de som bor der akkurat på den årstiden. Kanskje jeg skal få meg en hytte.
Gjest Paff Skrevet 31. august 2003 #8 Skrevet 31. august 2003 BYEN!! Jeg er blitt veldig glad i Bergen selv om jeg i bunn og grunn er ei skikkelig bygdejente. Men etter flere år i ulike byer, de siste 4 i Bergen, er jeg helt sikker på at det er HER jeg vil bli. Stortrives i leilighet i sentrum og kommer nok til å bli her / evnt. senere kjøpe større leilighet/hus i byen. Jeg elsker tilgjengeligheten til alle tilbud, det pulserende livet både dag og natt, og bylydene/luktene!!
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #9 Skrevet 31. august 2003 Hadde du spurt meg for noen få år siden hadde jeg nok sagt byen. Nå derimot blir jeg mer og mer tiltrukket av tanken å bo på bygda. Ha et passe stort hus, stor hage og mange meter til neste nabo
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #10 Skrevet 31. august 2003 Jeg ser store fordeler med begge deler, syns det er vanskelig å velge! Men jeg tror ikke jeg kunne trives på et øde, avsidesliggende sted..
Johanna Skrevet 31. august 2003 #11 Skrevet 31. august 2003 Jeg ville bodd i byen, har bodd på bygda før og vantrivdes noe forferdelig sammen med de sladrete og nyskjerrige folkene!!
Gjest Lea Skrevet 31. august 2003 #12 Skrevet 31. august 2003 Jeg vil bo der jeg bor nå, jeg. Her er det 5 minutter til byen og "landlige" omgivelser. Masse plass og masse grønt. Et lite lokalmiljø, samtidig som det er innenfor bomringen. I pose og sekk på meg også...
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #13 Skrevet 31. august 2003 jeg er oppvokst på bøgda jeg greit nok å bo der når man er liten men nåvil jeg bo by men når jeg blir gammel vil jeg på i bøgd
Nigella Skrevet 31. august 2003 #14 Skrevet 31. august 2003 Landlig, litt utenfor byen på meg også. Og det gjør jeg forsåvidt nå. Måtte jeg velge "enten eller", så blir det landlig. Har gjort unna asfaltperioden i Tigerstaden, og trivdes da jeg var der. Men det er unnagjort, og det er andre verdier som er blitt viktigere. Å kunne gå rett ned til båten(jolla) på ett par minutter f.eks. :D
Montezuma Skrevet 1. september 2003 #15 Skrevet 1. september 2003 Jeg vil helst bo landlig i nærheten av en by. Litt sånn i pose og sekk Der bor vi! :D Stor , deilig hage, masse friområder i umiddelbar nærhet, er en bygdekommune, dette her. Men nærme en liten by, og ikke altfor langt unn Byen min, Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå