Papaya84 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Finnes det? I tilfelle, hvor kan jeg få tak i det?
Gjest Gjest_Nyxe_* Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Finnes det? I tilfelle, hvor kan jeg få tak i det? Mener du slike som du limer på. Litt sånn som falske vipper ? For det har jeg aldri hørt om. Det går ann å tattoovere dem på derimot og få skikkelig nydelig resultat.
Papaya84 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Mener du slike som du limer på. Litt sånn som falske vipper ? For det har jeg aldri hørt om. Det går ann å tattoovere dem på derimot og få skikkelig nydelig resultat. Tenkte på slike man limer på ja.. Ett familiemedlem som har får cellegift og da mister håret. Men dette er forhåpentligvis kun en periode så derfor er tatovering utelukket. Men takk for hjelp:)
Ping! Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Det finnes ja Jeg vil tippe parykkmakere har. http://www.headcovers.com/cosmetics/eyebrows/
Nyxe Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Tenkte på slike man limer på ja.. Ett familiemedlem som har får cellegift og da mister håret. Men dette er forhåpentligvis kun en periode så derfor er tatovering utelukket. Men takk for hjelp:) Tattooveringen er ikke akkurat så permanent som det høres ut Og det ser mye penere ut enn på tegnet. Men det koster en veldig god del. Mer enn det burde spør du meg.
gohege Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 parykkmakere kan sikkert hjelpe. siden familiemedlemmet ditt har tatt cellegiftskur så får du rabatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå