Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er veldig fornøyd med mine renseprodukter og har ingen intensjon om å bytte dem ut, men har tidligere brukt noen fuktprodukter fra Decleor, et merke jeg kunne tenke meg å gå tilbake til. Før brukte jeg ylang-ylang olje og en krem som het Aoma Purete Matt Finish Skin Fluid. Det jeg lurer på er om jeg bør kjøpe disse på ny, eller er det noe annet som er bedre? Jeg har normal, ren kombinasjonshud, tørre kinn nå om vinteren, tendenser til fet t-sone, lite/ingen kviser. Noen som har innspill?
Gjest Niema Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hvorfor spør du om dette når du skriver at du ikke har noen intensjoner om å bytte ut de produktene du bruker nå? :gjeiper:
Gjest TS Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Hvorfor spør du om dette når du skriver at du ikke har noen intensjoner om å bytte ut de produktene du bruker nå? :gjeiper: Har ingen intensjon om å bytte ut renseproduktene mine, altså rens, toner og skrubb, men fuktproduktene
Gjest TS Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Er det forresten noen som vet hvor det beste stedet å kjøpe Decleor-produkter (fukt! ) er ? Cheapsmells? Feelunique?
Gjest Niema Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Ah, da er jeg med Jeg er veldig fornøyd med fuktmasken til decleor, og mange andre her inne sverger til hydra floral kremen (venter på å få prøvd den ut selv)
Rexina Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Neroli-oljen er FANTASTISK! Har samme hudtype som deg (med acne) og denne balanserte huden min og gjorde den frisk og glødende!
Gjest Armule Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Matt finish fluid-kremen er for de med fet hud, UTEN fuktfattighet. Om du kjøper den vil du heller bli tørrere i kinnene enn å tilføre fukt Gå for hydra floral-serien! Den er spesialdesignet for å gi fukt
Gjest TS Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Neroli-oljen er FANTASTISK! Har samme hudtype som deg (med acne) og denne balanserte huden min og gjorde den frisk og glødende! Takk for svar alle tre! Rexina: Bruker du oljen alene eller bruker du en krem over? Vurderer om kanskje neroli-oljen + hydra floral kremen sammen kunne vært noe... Hvor pleier dere å kjøpe Decleor? Og Arnøy: Vet du om t-sonen som har en tendens til å bli litt blank blir verre av hydra floral VS matt finish fluid?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Hvor pleier dere å kjøpe Decleor? Kjøper den på nettet. Her kan du evt. lese om netthandel og Decleor: http://moderne-retro.blogspot.com/2010/01/...og-decleor.html
Gjest Coarvi Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Jeg kjøper Decleor enten fra cheapsmells eller fra feelunique. Cheapsmells er billigere, men feelunique refunderer momsutgifter, så hvis jeg bestiller noe over 200kr KAN det ble billigere via feelunique...
Gjest Armule Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Takk for svar alle tre! Rexina: Bruker du oljen alene eller bruker du en krem over? Vurderer om kanskje neroli-oljen + hydra floral kremen sammen kunne vært noe... Hvor pleier dere å kjøpe Decleor? Og Arnøy: Vet du om t-sonen som har en tendens til å bli litt blank blir verre av hydra floral VS matt finish fluid? Aner ikke med matt finish, men man kan lett bli blank av hydra floral. Det har i alle fall jeg merka Men nå i det siste når det har vært såpass kaldt ute har jeg merka lite til det! Om neroli-olja, og serum generelt: de skal aldri brukes alene. Alltid med hudkrem Jeg blir blank som fy om jeg bruker neroli-serumet sammen med hydra floral-kremen! Blir rett og slett for mye Jeg kjøper alltid på e-bay.
Lykkelitenen Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Blir man blank av hydra floral, så anbefales emusionen. Den er mye lettere, men gir masse fukt
Gjest Armule Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Blir man blank av hydra floral, så anbefales emusionen. Den er mye lettere, men gir masse fukt Den fikk jeg i posten igår! Prøvde den idag, var litt skeptisk over hvor lett konsistens den hadde.. Men foreløpig gir den veldig bra med fukt til huden min
Lykkelitenen Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har brukt denne om sommeren, min hud er da superfet. Men siden de var tom når jeg gikk tom (var krise) så kjøpte jeg kremen. Nå om vinteren funker den til meg, men kjenner jeg blir litt blankere. Nå er også kremen snart tom, så da blir det emusionen igjen Men hvor kjøpte du den og hvor mye betalte du? Den koster jo 599 i butikk, men jeg husker ikke hva jeg betalte når jeg kjøpte min på nett (alle avgiftet inkludert..)
Gjest Armule Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Ja, svindyrt i butikk! Jeg betalte $38 (215,-) for 50 ml å ebay, ser at cheapsmells også har den like billig (£24, 220 kr.)! Den vanlige cream-varianten betalte jeg rundt 350 kroner for på ebay, men det var 100ml.. Irriterer meg litt at de ikke har samme størrelse i emulsion på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå