Gå til innhold

Hjelp...

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Skal ut i morgen, og det er ikke så ofte det skjer.

No har jeg fått lønning og tenkte å kjøpe meg et nytt antrekk, har sett på noen finsko, "sandaler" med masse reimer med nagler på, relativt høye.

Og så en litt kort svart kjole.

Har tenkt litt på hvordan dette vil bli mtp sesongen, det er jo vinter ute.

Såg et annet innlegg hvor flere mente dette ville bli for dumt midt på svarteste vinteren.

Så.. Hva synes dere, og har dere noen andre forslag?

Vanlig tur ut på byen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville heller tatt på meg høye lange støvletter, nå er det jo inn med sånne lårhøye. det ville vært idiotisk å tatt på seg sko med åpen tå når det er så kaldt.

er ikke noe i veien for en kul strømpebukse under og kjole med en kule jakke/bolereo over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nina_*

Jeg ville ikke hatt på sandaler nå. Pumps går, men jeg ville anbefalt ankelboots eller overknees.

Du kan godt bruke den svarte kjolen, men jeg ville hatt strømpebukse under. Ikke hudfarget, men en tykkere variant, i f.eks svart. Så kan du ha tilbehør i ulike farger, et fargerikt sjal, ol. Det ser bare tacky ut å gå med korte skjørt og hudfarete strømpebukser.

Var på byen i går, og de aller fleste jentene var kledd etter værforholdene. Altså de hadde på mørke, tykke strømpebukser om de hadde på kjole/skjørt, eller så gikk det mye i tights og bukser. Skinntights er jo in, eller en mørk trang olabukse. Og en pen/rocka/søt/kul overdel. Og husk masse tilbehør, f.eks mange armbånd!

Ha det moro!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene kan brukes som de er på våren og sommeren og med en strømpebukse på vinteren, null problem! Med en god og tykk strømpebukse kan du jo bruke skoene til hverdags også. Dessuten, har du på deg finsko på vinteren skal du mest sannsynlig være mye inne. Om du er redd for å fryse på vei hjem, ta med deg et par ekstra sko i veska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...