Gjest farge Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er ganske ny på facebook, og lurer på et par ting. Håper noen har anledning til å svare meg. 1. kan man se hvem som har vært inne på profilen? En venn av meg sier nei, men en bekjent av meg er medlem av en gruppe hvor det står at hvis man laster ned den programvaren som det ligger link til å kan man få hvite hvem som har sett på profilen. 2. og hva da med slike bilder som enkelte har, sånne "top facebook stalkers" og den slags? Er det bare tull, eller måler det hvem som faktisk har sett på siden?
LadyStarlight Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg svarer NEI på begge de 2 spørsmålene. Har ikke prøvd noe program for å se hvem som er på siden min, det er så mange slike programmer at man nesten burde holde seg unna etter min mening. Tror det bare er tull, men kanskje noen andre vet noe mer om dette? Ting som "top facebook stalkers" er iallefall bare tull. Har endt opp på 1.plass på lister til folk jeg kanskje har vært inne på sida til 1 gang eller noe
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Takk for svar. Håper det er slik at man ikke kan se uansett hvilket program man har lastet ned. Jeg er ikke så mye på facebook, og gidder ikke sende venneforespørsel til folk jeg ikke er venner med irl, men det er jo litt artig å se på profiler til fjerne bekjente sånn av og til. Føler ikke at det egentlig er snoking heller, for hvis man ikke vil at noen skal se så kan man jo ha skjult profil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå