Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt til min STORE fortvilelse å lage krøller med rettetang...det ser så lett ut på videoene, men det er det ikke for meg!

Jeg har ikke GHD tang, men en vanlig en..

Til dere som har GHD, er det lettere med den? og hvorfor, er den formet annerledes??

Jeg får kaanskje til en krøll jeg, kjempefornøyd - men så klarer jeg av en eller annen grunn ikke de neste:S

TIPS!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har forsøkt til min STORE fortvilelse å lage krøller med rettetang...det ser så lett ut på videoene, men det er det ikke for meg!

Jeg har ikke GHD tang, men en vanlig en..

Til dere som har GHD, er det lettere med den? og hvorfor, er den formet annerledes??

Jeg får kaanskje til en krøll jeg, kjempefornøyd - men så klarer jeg av en eller annen grunn ikke de neste:S

TIPS!! :)

Har desverre ingen tips, men samme problem. Så henger meg på her... :)

Skrevet

Hvilke hårprodukter har dere i da?

Også må man huske å "holde" krøllen litt oppe så den ikke retter seg ut igjen med en gang siden håret er varmt.

Jeg har ikke ghd, men får fine krøller uansett. (etter mye trening :ler: )

Skrevet

Jeg kjøpte rettetang på nyttårsaften, skjønner ikke problemet :vetikke: - jeg fikk det til med en gang. :sjenert:

Hvilke videoer har du sett på?

Har ikke GHD, kjøpte en på Lefdal til 499. Trenger ikke å ha noe i håret for at krøllene skal holdes seg heller.

Skrevet
Jeg kjøpte rettetang på nyttårsaften, skjønner ikke problemet :vetikke: - jeg fikk det til med en gang. :sjenert:

Hvilke videoer har du sett på?

Har ikke GHD, kjøpte en på Lefdal til 499. Trenger ikke å ha noe i håret for at krøllene skal holdes seg heller.

Jeg også fikk det til med en gang, og jeg har ikke en rettetang med buede ender en gang (som GHD har så vidt jeg vet). :sjenert: Kanskje det har noe med hårtype? Jeg brukte uansett

videoen som anvisning.
Skrevet (endret)

Jeg har fått det til etter å ha sett denne videoen. Og her viser hun hvordan å lage lange krøller.

Jeg får det fint til, men det tar jo en liten evighet :eeeh:, så smør deg med tålmodighet...

edit: feil...

Endret av RedFox81
Skrevet

jeg sliter med det samme problemet:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...