gohege Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har nå vurdert å kjøpe rettegang i lang tid nå, men siden det er så mange er på markedet nå er det så vanskelig å velge. Jeg vil ha en som er rund så jeg også kan krølle hvis jeg vil ha det, og må helst være litt skånsom mot håret. Rettetangen skal heslt være lang, ikke sånn minirettetang, fordi jeg har så tygkt hår så det kommer sikkert til å ta hundre år før jeg blir ferdig. :gjeiper: Prisen er det ikke så nøye med, men helst ikke over 2000kr. Jeg har sett på en som heter Björn Axen sleek and curl fra OBH nordica, noen som har prøvd den og kan anbefale?
ihearttom Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 GHD har absolutt de beste rettangene! Mange frisører bruker denne i salongene. http://www.lookfantastic.com/electrical/ha...ddle-brush.html De koster rundt en 1000 lapp på nettet, og rundt 1200-1300 hvis du kjøper den i frisørsalong. Det skal nok være mulig å krølle håret med denne også
gohege Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 GHD har absolutt de beste rettangene! Mange frisører bruker denne i salongene. http://www.lookfantastic.com/electrical/ha...ddle-brush.html De koster rundt en 1000 lapp på nettet, og rundt 1200-1300 hvis du kjøper den i frisørsalong. Det skal nok være mulig å krølle håret med denne også tak for svar:D
hufsa! Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 GHD er best,ingenting å lure på,kjøpte på ebay,800 ink.frakt.
Virvel Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har sett på en som heter Björn Axen sleek and curl fra OBH nordica, noen som har prøvd den og kan anbefale? Jeg har den! Vurderte også GHD, men fant ingen til under 1200 kroner (inkludert moms som man jo må betale når man handler fra utlandet), og jeg bruker rettetang såpass sjelden at jeg ikke syntes det var verdt det. Og den fra OBH Nordica synes jeg faktisk er helt prima. Anbefales definitivt. (Og ja, jeg har prøvd GHD, så jeg vet hva jeg sammenligner med. De er selvsagt i en helt egen klasse, men av alle billigmerker må OBH være de som kommer nærmest. På mitt eget hår synes jeg faktisk de er akkurat like bra, men så har jeg tynt og fint hår som ikke er spesielt krevende å rette eller krølle. )
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 GHD IV Styler - ingen over, ingen ved siden :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå