Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man bruke kun solpudder, kun annet pudder eller begge deler samtidig? :forvirra: Har aldri prøvd solpudder før, men tenkte jeg skulle prøve det istedet for foundation hver dag siden jeg føler at foundation gjør huden litt fet.

Tips takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solpudder kan brukes alene, over annet pudder, eller over en foundation.

mao, ingen "regler" her.

På dagtid bruker jeg kun solpudder, oppå dagkremen, får å få litt "farge", på kvelden bruker jeg det kanskje over en foundation, men da har jeg brukt et løst pudder først. :wink:

Føles huden din litt fet av Foundation, så har du mest sannsynlig feil type.

prøv en foundation med høyt pudderinnhold, og det vil neppe føles "fett"

De aller fleste bram merker, har forskjellige typer foundation.

Skrevet

Feil foundation ja, det ante meg. Har aldri vært plaga med fet hud før. Bruker sense foundation fra Biotherm og skulle tro at man hadde fått rett produkt når man rådfører seg med de som jobber der. (steen&strøm) Det ser bra ut på ganske lenge, men etterhvert føles ikke huden bra. Tenkte jeg i morgen skulle finne meg et pudder av noe slag. Et som jevner ut hudfargen og kan dekke litt. Forslag til hva slags merker og hva slags pudder jeg burde satse på?

Skrevet

Bruker solpudderet mest sammen med vanlig pudder under. Påfører det kun litt på kinnene, ved tinningen og litt på nesen. Sikkert hundre måter å bruke det på, men sånn gjør jeg det.

Skrevet

Midnattssol: Av foundation pudder anbefales Total Finish av Kanebo! Solpudderet til Guerlain er vel det solpudderet som flest her inne har skrytt av. Har ikke prøvd det selv enda, men det står på ønskelisten. :)

Skrevet

Ok, skal ta meg en tur på et parfymeri i morgen, så får vi se hva det blir til. Føler at huden min ikke har godt av den foundationen jeg bruker nå, så må skaffe meg noe annet.

Har en skikkelig opprydding i hva jeg bruker av produkter nå, både rens og sminke, for jeg vil ha noe bra. Siden jeg venter på gode renseprodukter vil jeg også ha gode make-up produkter.

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Clarins sitt solpudder. Det har to farger, så du kan liksom "velge" hvor mye farge du vil ha..

Det anbefaler jeg hvertfall på det sterkeste. Helena Rubinstein's solpudder er også ok.

Jeg bruker Kanebo pudder på nesen og under øynene, for å få bort rødhet og sorte ringer, litt av HR sitt og til slutt Clarins sitt som en rouge og for skikkelig farge...

Skrevet
:ler: Sendte deg akkurat en pm, Skusla. :)
Skrevet

Det ble Clarins pudder. Jeg valgte å kjøpe pudder og ikke solpudder denne gangen. Vil det skal dekke litt. Solpudderet får komme i neste omgang. Skal nok ha det også etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...