koldbruna Skrevet 4. september 2003 #21 Skrevet 4. september 2003 Jeg har faktisk to hjemmesider jeg.En er registrert her på KG i profilen min,den andre har jeg jobbet med frem til nå. Adressen dit er www.home.no/koldbruna Litt Bedre en den jeg lagde på Geocities synes jeg selv da. koldbruna
Nala Skrevet 4. september 2003 #22 Skrevet 4. september 2003 Flott siden du hadde. Joda, jeg har egen hjemmeside jeg også. Synes det er utrolig morsomt og ikke minst lærerikt å holde på med den. Men jeg velger å holde den privat, jeg. Ønsker å beholde en viss grad av anonymitet her inne
Arwen Skrevet 4. september 2003 #23 Skrevet 4. september 2003 Hjemmesiden min er nesten ferdig, har endelig funnet ut hva jeg har gjort feil (store og små bokstaver :evil: ) Kan godt legge ut linken her hvis noen er interesert i en halvferdig side med ikke heeelt oppdaterte bilder.
Arwen Skrevet 4. september 2003 #24 Skrevet 4. september 2003 Da ligger den på ww knappen under her. HJELP!! er pluteselig veldig lite anonym..
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #25 Skrevet 4. september 2003 Dere har jo de stilige hjemmesidene alle sammen jo! Min er jo helt tragisk i forhold..Men øvelse gjør mester ikke sant? Vil dere se min, så klikk på www-knappen min:-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #26 Skrevet 4. september 2003 Dere har jo de stilige hjemmesidene alle sammen jo! Min er jo helt tragisk i forhold..Men øvelse gjør mester ikke sant? Vil dere se min, så klikk på www-knappen min:-)
Mrs. B Skrevet 5. september 2003 #27 Skrevet 5. september 2003 Siden alle andre viser frem websiden sin; her er websiden min: *Fjernet* Lar adressen bare ligge her litt idag. Vil ikke ha den fremme her hele tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #28 Skrevet 5. september 2003 Siden alle andre viser frem websiden sin; her er websiden min: Lar adressen bare ligge her litt idag. Vil ikke ha den fremme her hele tiden. Flott side! Talent for webdesign har du tydeligvis! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå