Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er gøy å holde på med hjemmesider, og lurer på om det er andre og som driver på med det og har egen side?

Min er http://www.tulipz.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott side tulipz!!!

Jeg sysler i perioder også litt med hjemmesiden min - det har vært labert lenge men driver for øyeblikket med research til fornying av utseende og noe innhold. Regnværs- og vintersyssel...

Sida mi

Skrevet

Holder litt på med hjemmesider jeg og, men hjemmesida mi får dere ikke... Selvom jeg er veldig stolt av sidene mine slik de er nå vil jeg fremdeles ha noen hemmeligheter ovenfor dere :P

Kan gi dere adressa til sidene jeg laget til janitsjarorkesteret mitt da:

KV Musikken

Og er dere ekstra flinke med trykking og linker, går det an å komme til hjemmesidene mine gjennom noen få sider og :)

(De som evt. finner meg får sende meg en mail da ;) )

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jammen meg jeg fant deg jeg og..I såfall har du samme navn som min første kjæreste..Unntatt etternavnet selvfølgelig*fnis fnis*

Skrevet
Jeg synes det er gøy å holde på med hjemmesider, og lurer på om det er andre og som driver på med det og har egen side?

Min er http://www.tulipz.com

Kul side du hadde!!

Hvordan får du til den chatte greia du har på førstesiden? Skript fra noe sted?

Ingvild

Skrevet

Er nok et tagboard ... eller, er isåfall noe lignende av det. Du kan få det her, så kan du redigere koden o.l. selv. Eller så kan du få en annen type, men da må du ha en FTP-server som støtter cgi og SSI. Det kan du evt. få lastet ned her. ;)

Skrevet

Klarte noen å finne meg altså? Hvor ble det da av mailen jeg etterlyste hvis dere gjorde så? Bevis påstandene deres... Den første som sender meg en mail får et gavekort på en gratis telefonsupport fra yours truly ;P

Skrevet

(Redigert for dobbelposting)

Argh... Dette pokkers internettsystemet på jobb. Ustabilt som bare det og registrerer et enkeltrykk på "OK" som et dobbeltrykk. Og å endre posten skal jeg absolutt ikke få lov til... 4. gang jeg prøver nå

*krysser fingrene*

Gjest Anonymous
Skrevet
Kul side du hadde!!

Ingvild

Det er et php-script jeg fant på htmlhjelp.no, som desverre er nede nå.

Skrevet
Kul side du hadde!!

Ingvild

Det er et php-script jeg fant på htmlhjelp.no, som desverre er nede nå.

Skrevet

Da gratulerer jeg Tulipz med et gavekort på en gratis telefonsupport fra meg personlig, siden hun var den første som sendte meg en mail etter å ha funnet hjemmesiden min. Telefonnummeret finner du på hjemmesiden min :)

Skrevet

Fikk til noe liknende, så ndet går bra! Ble kult synes nå jeg!

Ingvild :blunke:

Skrevet

Hei!

Jada,jeg har min egen hjemmeside....Ikke ferdig enda,mange justeringer som jeg holder på med....

Klemz fra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...