Gå til innhold

Undertøy til bryllupsnatta!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for masse tips, folkens! :D

Jeg fant faktisk ut av å ta av hofteholderen når jeg går på do, ja :fnise: Men det var jo en god idé å ta den utenpå likevel, da blir det jo lettere å ta den av på kvelden... :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg forresten spørre dere om dere skjønner greia med sånne BHer? :fnise:

Jeg synes det bare blir rart, i hvert fall...

Skrevet (endret)
Takk for masse tips, folkens! :D

Jeg fant faktisk ut av å ta av hofteholderen når jeg går på do, ja :fnise: Men det var jo en god idé å ta den utenpå likevel, da blir det jo lettere å ta den av på kvelden... :danse:

Smartere enn meg, altså! Eksen min syntes heldigvis at min metode funket flott, bare til å trekke av trusa og så var man igang, null stress med hekter og slikt :gjeiper:

Kan jeg forresten spørre dere om dere skjønner greia med sånne BHer? :fnise:

Jeg synes det bare blir rart, i hvert fall...

Nei, jeg har heller aldri skjønt den... Men så har jeg altfor store pupper til å prøve noe slikt, her trengs det støtte!! Vet ikke jeg, kanskje gutta liker det? Spørre på seksual-forumet, kanskje?

(Mange skrivefeil på kvelden...)

Endret av SlowMotion
Skrevet
Smartere enn meg, altså! Eksen min syntes heldigvis at min metode funket flott, bare til å trekke av trusa og så var man igang, null stress med hekter og slikt :gjeiper:

Nei, jeg har heller aldri skjønt den... Men så har jeg altfor store pupper til å prøve noe slikt, her trengs det støtte!! Vet ikke jeg, kanskje gutta liker det? Spørre på seksual-forumet, kanskje?

(Mange skrivefeil på kvelden...)

Haha, nei egentlig ikke, for jeg har aldri tenkt på å gjøre det sånn, for å unngå disse problemene med hekter og sånt, ja... For han liker at jeg har på meg strømer og hofteholdere, weehoo! :ler:

Nei, vet du hva... :fnise: Skjønner ikke de der. Jeg har også alt for store pupper til en sånn BH. Men det er da virkelig ikke sexy? Synes det er finere med undertøy som etterlater litttil fantasiet i hvert fall...!

Skrevet
Haha, nei egentlig ikke, for jeg har aldri tenkt på å gjøre det sånn, for å unngå disse problemene med hekter og sånt, ja... For han liker at jeg har på meg strømer og hofteholdere, weehoo! :ler:

Nei, vet du hva... :fnise: Skjønner ikke de der. Jeg har også alt for store pupper til en sånn BH. Men det er da virkelig ikke sexy? Synes det er finere med undertøy som etterlater litttil fantasiet i hvert fall...!

Enig med deg, jeg syns det ser litt trashy ut... Men kanskje jeg hadde følt det annerledes om jeg hadde pupper til det? :fnise:

Nei, syns nok det er finest når det dekkes litt, ihvertfall! :)

Skrevet

Fra mitt eget bryllup syntes jeg det var utrolig deilig å skifte undertøy etter jeg kledde av meg før vi hoppa til sengs.

Var litt klam etter dagen...

Ble forresten ikke så mye action i sengs, vi var utslitte...

Men uansett.

Jeg gikk til sengs i en "gjennomsiktig" nattkjole, søt og sexy på en gang.

Under kjolen hadde jeg stay ups og hvitt "vanlig" undertøy med masse blonder. Viktig å prøve undertøyet til kjolen! Kan ofte skimte litt gjennom stoffet, pluss hvordan ting sitter :D

Til lykke med dagen som kommer!

Skrevet (endret)

Det kan jeg se for meg :)

Tenkte litt på å bare kjøre noe kjempekomfortabelt under festen og sånt, og så heller skifte når vi går til sengs.

Og nattkjole hørtes kjempesøtt ut! Tenkte på å kjøpe meg en i 50-tallsstil :hjerter:

Tusen takk for det!

Endret av ¤Pernille¤
Skrevet

Jeg tror jeg har bestemt meg!

Jeg (tror) jeg kjører noe behagelig på dagen (BH og truse som sitter godt og fint) og skifter på kvelden. Rett og slett. Burde sikkert kjøpe minst to sett strømper også.

I hvert fall! På kvelden skal jeg ta på meg denne nattkjolen, denne hofteholderen med tilhørende truse.

Skrevet
Jeg tror jeg har bestemt meg!

Jeg (tror) jeg kjører noe behagelig på dagen (BH og truse som sitter godt og fint) og skifter på kvelden. Rett og slett. Burde sikkert kjøpe minst to sett strømper også.

I hvert fall! På kvelden skal jeg ta på meg denne nattkjolen, denne hofteholderen med tilhørende truse.

Åååå...slik hofteholder har jeg lett etter! Takk for tipset! ;)Gjør det noe om jeg kjøper den også..? :sjenert:

Skrevet

Jeg skal nok bare ha en truse jeg...og thats it...:ler:

Vil ikke ha strømper og trenger ikke BH til kjolen min...jeg får vel kjøpe en super lekker truse da! :fnise:

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg er på evig jakt etter de perfekte strømpene jeg da, men de finnes tydeligvis ikke... *sukke*

Skrevet

Selvfølgelig kan du kjøpe samme, Bee! :biggrin:

Superlekker truse høres jo veldig bra ut ;) Jeg tenkte egentlig litt det jeg også, men min kjære digger strømper og sånt, og jeg digger at han digger det :fnise:

Det er vanskelig å finne strømper, ja... Vet ikke helt om jeg likte de jeg linket til heller :klø:

Gjest Problematique
Skrevet

Vel, mine ønskestrømper ser ikke ut som om de finnes. Om det er stay-up eller ikke er ikke så farlig. Men jeg vil ha (lyse) hudfargede strømper, med sort søm og sort blondekant. Klin umulig å finne...

Skrevet

Så kjipt! Det var faktisk egentlig noe sånt jeg så etter jeg også. Synes nesten det blir litt for uskyldig igjen med hvite!

Gjest Problematique
Skrevet

Vel, jeg skal ha knekort kjole jeg da, så for meg er strømpene ganske viktige. Og jeg kan ikke ha hvite strømper, siden jeg har hvit kjole.

Skrevet
Vel, mine ønskestrømper ser ikke ut som om de finnes. Om det er stay-up eller ikke er ikke så farlig. Men jeg vil ha (lyse) hudfargede strømper, med sort søm og sort blondekant. Klin umulig å finne...

Etter jakten på alt mulig slags bryllups-tilbehør, har jeg faktisk vurdert å bli designer selv :fnise: Jeg forstår ikke hvorfor ikke noen har laget det slik som jeg ser for meg...?? :klø:

Gjest Problematique
Skrevet

Ingen av de har blondekant, og jeg kan ikke ha cuban heels når jeg skal ha kort kjole. Men takk for linkene, det var snilt av deg å bruke tid på det! :)

Skrevet

fysj så vanskelig det skulle være for deg da....må jo være et sted i verden det finnes? hehe

Sjekket en UK versjon av kelkoo...kom opp en del, men så at de samme kom gjerne opp flere ganger men hos ulike butikker...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...