Gjest Jonathan Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Kompis av meg har ekstern hd tilkoblet sin pc (Mac) Han bare trykker på en knapp på skrivebordet, så tar den backup av absolutt alt. Blir Macen hans stjålet, kan han "boote /starte" fra den eksterne backupdisken og få tilbake alle opplysninger, programvarelisenser, brukernavn/passord tilbake med ett tastetrykk - påstår han. Programmet var gratis, kjempeenkelt å installere og så lett ut å bruke selv for en "pc-idiot" som meg. Kan jeg får denne løsningen på min pc. Jeg har en ny Acer med windows7
Gjest Epleknollen Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Kompis av meg har ekstern hd tilkoblet sin pc (Mac) Han bare trykker på en knapp på skrivebordet, så tar den backup av absolutt alt. Blir Macen hans stjålet, kan han "boote /starte" fra den eksterne backupdisken og få tilbake alle opplysninger, programvarelisenser, brukernavn/passord tilbake med ett tastetrykk - påstår han. Programmet var gratis, kjempeenkelt å installere og så lett ut å bruke selv for en "pc-idiot" som meg. Kan jeg får denne løsningen på min pc. Jeg har en ny Acer med windows7 Den løsningen kameraten din har på Mace,n er ikke bare noe han skryter på seg. Det ER sånn på en Mac Det brukes et program (som er gratis og ferdig installert når han kjøpte macen) som heter TimeMachine. Les mer om det (til Mac) HER Hva som finnes til PC aner jeg ikke, men er redd du må forberede deg på en mye mer tungvind løsning som er 80% så god :-)
Zzyzx Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Du kan ta en titt på denne: http://lifehacker.com/5144757/first-look-a...-restore-center Det er ikke spesielt tungvint, men hvor bra den er skal jeg ikke uttale meg om før jeg har prøvd den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå