Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 19 år som har lyst til å dra på interrail i mai/juni en gang i en mnds tid ca. Det jeg mangler er en venn(eller flere?) å dra sammen med. Har du lyst å bli med?

Jeg er som sagt jente, ganske laidback/tar ting som de kommer(men liker å ha en viss oversikt likevel)-person, stresser ikke så mye og er ganske rolig av meg. Er ikke noen spesielt stor festløve. Glad i musikk, hører egentlig på det meste, men er ikke helt inni heavy metal eller country.

Du er:

glad i å reise

på min alder, altså kanskje rundt 18-23/24 år

jente eller gutt bryr jeg meg ikke så mye om, men du MÅ være ærlig/jeg MÅ kunne stole på deg.

Vil du bli med?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil du bli med?

Kanskje det? Jeg planlegger interrail, eller muligens frivillig arbeid et eller annet sted. Må se litt, hvor vil du reise?

Jeg er en jente på 18, enormt glad i å reise og begynner å studere etter sommeren. Tenker på å reise mer i tidsrommet juni/ juli da...

Eller har du kanskje funnet noen andre? :)

Skrevet
Kanskje det? Jeg planlegger interrail, eller muligens frivillig arbeid et eller annet sted. Må se litt, hvor vil du reise?

Jeg er en jente på 18, enormt glad i å reise og begynner å studere etter sommeren. Tenker på å reise mer i tidsrommet juni/ juli da...

Eller har du kanskje funnet noen andre? :)

Åpen for å reise da også ;)

Ikke funnet noen enda nei.

Kan tenke meg reise oslo-krakow-slovakia-budapest-kroatia-makedonia- hellas(og kanskje båt over til venezia-østerike-praha)-oslo. For eksempel, må jo være litt fleksibel på en slik tur også. Men har lyst å reise til landene rundt den strekningen der. Hva tenker du? Hvor har du evt lyst å reise?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 år som har lyst til å dra på interrail i mai/juni en gang i en mnds tid ca. Det jeg mangler er en venn(eller flere?) å dra sammen med. Har du lyst å bli med?

Jeg er som sagt jente, ganske laidback/tar ting som de kommer(men liker å ha en viss oversikt likevel)-person, stresser ikke så mye og er ganske rolig av meg. Er ikke noen spesielt stor festløve. Glad i musikk, hører egentlig på det meste, men er ikke helt inni heavy metal eller country.

Du er:

glad i å reise

på min alder, altså kanskje rundt 18-23/24 år

jente eller gutt bryr jeg meg ikke så mye om, men du MÅ være ærlig/jeg MÅ kunne stole på deg.

Vil du bli med?

Hei :) Ja det kunne jeg gjerne gjort :) Er en jente på 19 år :) Reiser med en annen jente om en uke ca. Er bare å slenge seg på! Har ikke planlagt alt hvor vi skal men tenker noe rundt Spania, Frankrike, Italia, Kroatia, en svipptur innom Marokko med billig ferge og Portugal :)Jeg er ingen veldig stor festejente så drar ned dit kun for opplevelser og nye impulser rett og slett :) Ta kontakt om du er interessert så kan alle tre planlegge sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...