Gå til innhold

Et bra kamera

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Jeg kjøpte et digitalkamera i sommer, Sony Cyber-shot DSC-S980, men jeg er sikkelig misfonøyd med det. Bildene blir uskarpe, fargene er blasse, og å ta bilder innendørs er umulig, dessuten virker nattfunksjonen dårlig. Bildene kan se ok ut på skjermen, men når jeg ser på dem på pcen, er de uskarpe, kornete og blasse i fargen. Selv med røde øyne funksjonen på får folk nesten alltid røde øyne på bildene. Irriterende! Jeg har testet kamera lenge nå, og har prøvd alle de ulike innstillingene, men syns det fungerer dårlig.

Så..neste gang jeg kjøper et kamera vil jeg ha et bra kamera som gir skarpe bilder med klare farger! Noen tips? Ikke av de aller dyreste.

Vurderer også digitalt speilreflekskamera.

Videoannonse
Annonse
Gjest epleknollen
Skrevet
Jeg kjøpte et digitalkamera i sommer, Sony Cyber-shot DSC-S980, men jeg er sikkelig misfonøyd med det. Bildene blir uskarpe, fargene er blasse, og å ta bilder innendørs er umulig, dessuten virker nattfunksjonen dårlig. Bildene kan se ok ut på skjermen, men når jeg ser på dem på pcen, er de uskarpe, kornete og blasse i fargen. Selv med røde øyne funksjonen på får folk nesten alltid røde øyne på bildene. Irriterende! Jeg har testet kamera lenge nå, og har prøvd alle de ulike innstillingene, men syns det fungerer dårlig.

Så..neste gang jeg kjøper et kamera vil jeg ha et bra kamera som gir skarpe bilder med klare farger! Noen tips? Ikke av de aller dyreste.

Vurderer også digitalt speilreflekskamera.

Høres merkelig ut.

Enten er du dårlig til å ta bilder, eller så er det noe galt med kameraet, for SÅ dårlig er det ikke :-)

Et godt kompaktapparat er dette fra Panasonic: Panasonic

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet
Høres merkelig ut.

Enten er du dårlig til å ta bilder, eller så er det noe galt med kameraet, for SÅ dårlig er det ikke :-)

Et godt kompaktapparat er dette fra Panasonic: Panasonic

Hei!

CANON EOS 450D Er et meget godt valg.

Du finner det herDu finner det her

Det har vunnet Best i test i Lyd & Bilde, Best i Test på TV2 osv....

Et budsjettkamera som tar sylskarpe bilder.

Det er et sikkert og godt valg, som du ikke vil angre på:

http://tinyurl.com/yjqm93y

HER ER DET GOD PRIS PÅ DET

Skrevet

Jeg ville satset på et proft kompakt om du har tenkt å ha det mye med deg. Et dSLR er ikke noe særlig mobilt. Det er bra til å ta gode bilder med, men jeg er redd det kommer til å bli liggende hjemme i mange situasjoner. Det er iallefall slik med meg.

Noe lignende Canon G11 hadde vært mitt valg, men det er mulig det blir litt stort det også.

http://www.prisguide.no/produkt/112920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...