Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

(Siden ingen andre svarer på graviditetsforumet, så slår jeg til her)

Kanskje jeg overreagerer her, men nå er jeg litt redd!

Skulle fått mensen på Torsdag, og han enda ikke fått den... Den pleier ikke å være så uregelmessig. Det er jo bare en dag forsinket, men jeg blir nervøs for det.

Jeg går på p-piller, men har vært litt slerven på det kan du si. Glemt å tatt det en dag, å heller tatt to neste dag osv..

Men jeg har symptomer på å få mensen. Kviser, sur osv... Får man symptomene hver måned dersom man er gravid?

iiiiiiiiikkk... tristbla.gif

Endret av LonelyAngel
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ta en test?

Og nei, jeg har ikke hørt om noen gravide som har mensensymptomer regelmessig hver måned, men noen mensensymptomer kan forveksles med gravidsymptomer. Store hormonforandringer, vettu.

Endret av Lilith
Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Tror jeg venter litt med en test... Har litt smått med penger for tiden :P Og så er det jo bare en dag forsinken...

Men gud... er jeg gravid besvimer jeg.. :trist:

Endret av LonelyAngel
Skrevet

jeg kan ta frem krystall kulen min igjen jeg :) den er flittig i bruk her inne :fnise:

:ironi:

Skrevet

Er nok ikke annet å gjøre enn å ta en test. Utifra symptomer er det umulig å si. Da vi begynte å prøve på å få barn, hadde jeg massevis av "graviditetssymptomer" første mnd etter pilleslutt. Ganske likt mens symptomer, men mensen kom den. Men husk...om du stresser og venter på mensen, kan den gjerne vente på seg også...

Skrevet

du får bli flinkere til å ta pilla nå da, nå vet du jo hvor redd du blir om det går galt.

Gjest LonelyAngel
Skrevet
du får bli flinkere til å ta pilla nå da, nå vet du jo hvor redd du blir om det går galt.

JEpp :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...