Gjest ellivi Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har nå vunnet en kjole fra ebay, denne kostet meg bare 200 nkr. Ser fantastisk ut på bildet, ganske enkel, uten stropper/armer....Shippingen koster en god del mer da. Skal jeg ta sjansen og kjøpe den? Selgeren har fått nesten bare gode tilbakemeldinger.... Men hvordan velger jeg farge og str? Takk for svar
Christal Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Du må være veldig nøye med målene av deg selv og oppgi høyde!! Og farge velger du ved å gi beskjed hvilken farge du ønsker. Dette sender du i en epost til selgeren.
Anglofil Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Som beskrevet over ja. Du sender inn alle dine mål og høyde til selgeren. Har du vunnet er du nok nødt til å betale, med mindre du vil ha negativ feedback. Jeg tenker for meg selv at jeg aldri kjøper noe fra eBay jeg ikke har råd til å kjøpe. Jeg kjøpte min brudekjole på eBay for 1000 kr. Selvsagt, 1000 kr er en del penger, men fordi kjolen var så nydelig tok jeg sjansen. Og jeg var veldig heldig. Så om du føler du har råd ville jeg tatt den sjansen. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå