Gjest LonelyAngel Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 (endret) Huff! Kanskje jeg overreagerer her, men nå er jeg litt redd! Skulle fått mensen på Torsdag, og han enda ikke fått den... Den pleier ikke å være så uregelmessig. Det er jo bare en dag forsinket, men jeg blir nervøs for det. Jeg går på p-piller, men har vært litt slerven på det kan du si. Glemt å tatt det en dag, å heller tatt to neste dag osv.. Men jeg har symptomer på å få mensen. Kviser, sur osv... Får man symptomene hver måned dersom man er gravid? iiiiiiiiikkk... Endret 15. januar 2010 av LonelyAngel
Neytiri Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Symptomer på graviditet er desverre veldig like mens symptomene! Forsinket mens kan fleste oppleve tross for å være på p pillen...jeg hoppet over en gang og var sikker på at jeg var gravid.....men eneste måten å roe nervene dine er å ta en test...i og med du har passert ventet mens så burde det komme opp på testen. Husk hvis målet er å IKKE bli gravid. Når man glemmer en pille og tar to samtidig er alltid en sjanse for å bli gravid, uansett om det kanskje også er trygt....husk derfor å vente en uke med sex, eller bruk annen form for prevensjon lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå