Gjest brud 2010 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har vel aldri vært noen skjønnhet og kommer sikkert aldri til å bli det heller, men jeg skal i allefall prøve å bli så fin jeg kan frem til sommeren. Skal gifte meg og har selvfølgelig veldig lyst til å se bra ut. Jeg har begynt på et slankeprogram og håper det gjør susen på de ekstra valkene. Det jeg håpet noen av dere kunne hjelpe meg med var tips til hva jeg burde gjøre med hud og hår? Det er jo tusenvis av peeling, krem, skrubb, masker og jeg har aldri brukt noe av det, og vet abselutt ingenting om det. Problemet er jo at jeg ikke har spseielt god råd og har vel ikke så mye å rutte med når det gjelder penger på meg selv. Litt om meg: Jeg er 32 år, har ganske normal hud tror jeg, har noe eksem i hårbunnen, på armene og på leggene. Har veldig tørt hår med krøller i. Har blå øyne og mellomblondt hår. Så kjære medsøstre, vil dere komme med deres råd. Vennlig hilsen brud2010
Gjest LonelyAngel Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg ville i alle fall begynt å tatt sol ca. en måned før bryllupet Slik at du blir litt solbrun, noe som alltid er fint Ellers er det viktig å smøre seg inn med fuktighetskrem etter bruk av solarium for å hindre å bli så tørr Ang. Eksem, så forsvinner det lett når du tar sol Etter min erfaring
Bex Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Hei, så heldig du er som skal gifte deg! Vi er da alle skjønnheter, tror du blir en kjempefin brud, jeg!! Kjøp deg en god, men mild kroppsskrubb, som du bruker i dusjen innimellom, og avslutt med bodylotion. Gjerne hver dag, kjekt med litt hverdagsluksus Dette er min favorittskrubb: http://www.mariobadescu.com/raspberry-body-scrub Jeg kjøper den i London, men du finner den sikkert i en nettbutikk som sender til Norge. Den oransje bodylotion til Biotherm er utrolig god, du blir myk og god av den, også er den veldig drøy. Ellers vet jeg at mange liker skrubben og bodybutter fra Bodyshop. Kan være et rimelig alternativ, men de lukter veldig intenst... Har du tørt hår, ville jeg vært veldig snill med det fremover. Ikke farging og striping, men forsiktig klipp av tupper og bruk av god shampo, balsam og kur. Selv har jeg tykt, fett hår, så kan ikke tipse om gode produkter... Men kjøp noe mildt. Strawberrynet eller HQ hair er mye billigere enn frisører, og du får skikkelige produkter til ok priser. Litt solarium er kanskje ikke dumt, men husk å være nydusjet og innsmurt med bodylotion først, så det blir jevnt og fint. Og ikke ta for lenge om gangen. Kjipt å være rød brud!
Sequax Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Så koselig at du skal gifte deg!! For å kvitte deg med kiloene på en effektiv og mer behagelig måte anbefaler jeg en lavkarbodiett. Velvære har også mye med håret å gjøre; hva med en klipp samt hårkurer for å pleie ? En hjemmelaget hårkur: bland olivenolje og honning og massér inn i hodebunnen. La det virke i ca en halvtime før du skyller med rikelig og varmt vann. Ikke bruk shampo. Skyll med så kaldt vann du greier til sist så porene får lukket seg.
Vill&Vakker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Hårpleie er viktig. Jeg har hatt meget tørt hår tidligere og med masse krus.. Hatet håret mitt som pesten. Produkter som er geniale til tørt hår er kerastase. Kan anbefale denne shampooen: http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Nutr...in-3-250ml.html Etter å ha brukt denne shampoen i noen mnd så forandret håret mitt seg, krusen var borte og krøllene var mye finere. Jeg Brukte denne shampooen med tallet 3, den finnes også i lettere utgaver, nivå 1 og 2. Shampooen, nivå 3 inneholder mye pleiestoffer og tynger håret endel. Dersom du tror den blir for tung for ditt hår så velg nivå 2. Hårkur er også et must. Kerastase har mange gode. Ser at de har egen serie for krøllete hår også, har ikke prøvd denne selv. Finner her blant annet et serum som man skal ha i tørt hår for å tilføre glans og for å roe ned håret. http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Nutr...elax-125ml.html Ellers øsnker jeg deg lykke til med å bli kvitt de ekstra kiloene, sunt kosthold, frisk luft og et smil gjør underverker
Gjest brud2010 Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Tusen tusen takk for svar, dere er så snille Solarium-jepp bodyskrubb-jepp baoylotion-jepp hårkur-jepp lavkarbodiett-jepp (har alerede begynt, og jeg tror det funker..jipiii ) Er det noe jeg bør gjøre med ansiktet, renseprodukter eller noe. Har aldri brukt noe sånt, bare krem(har nesten aldri sminket meg engang )Ellers nevnte jeg at jeg er 32, blir snart 33, trenger jeg noe sånn antirynk?? har egenglit ikke så mye rynker synes jeg men, jeg gjør alt for å bli fin.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bruker decleor sin rensemelk og toner til ansiktet, mild og god, og billig på www.cheapsmells.com og feelunique.com. Også face and body scrub fra md formulation (beste skrubben i verden!). Veldig viktig og finne en bra dagkrem, ikke noe på vita eller parfymelle. Gå for merker som decleor, matis, md formulation. De finner du til en gunstig penge på internett. Lykke til :D Er mange kyndige kvinner her som kan hjelpe
kanel23 Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 (endret) Tusen tusen takk for svar, dere er så snille Solarium-jepp bodyskrubb-jepp baoylotion-jepp hårkur-jepp lavkarbodiett-jepp (har alerede begynt, og jeg tror det funker..jipiii ) Er det noe jeg bør gjøre med ansiktet, renseprodukter eller noe. Har aldri brukt noe sånt, bare krem(har nesten aldri sminket meg engang )Ellers nevnte jeg at jeg er 32, blir snart 33, trenger jeg noe sånn antirynk?? har egenglit ikke så mye rynker synes jeg men, jeg gjør alt for å bli fin. Dersom du har fin hud tror jeg ikke du egentlig trenger bruke så mye produkter i ansiktet. Typen har perfekt hud og hadde aldri brukt noe i ansiktet før for noen måneder siden, og eneste forskjell er at huden hans har blitt tørr. Om du likevel ønsker å begynne med hudpleie vil jeg anbefale dermalogica. Fantastiske produkter som faktisk holder hva de lover! Ellers kan du jo prøve å eksperimentere litt med sminke. Det er ingenting som gjør så stor forskjell for utseendet som fint lagt sminke Rekner også med du ønsker å sminke deg i bryllupet, og da er det greit å ha litt erfaring slik at man vet hva man vil ha Kanskje du kan be noen du kjenner om litt hjelp. Bare litt blush, concealer, øyenskygge, kajal og mascara kan gjøre underverker, og det tar bare ti minutter å legge:) Av hårprodukter tror jeg jeg ville kjøpt en fuktighetskur fra joico eller redken. De er supre for tørt hår! All soft shampo og balsam fra redken er også kjempegode om du har tjukt, tørt hår som har litt brus. Man blir også veldig vakker av å trene, synes jeg. Føler meg iallefall ekstra vakker de dagene jeg har vært på treningssenteret. Lykke til:) Endret 16. januar 2010 av kanel23
kanel23 Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Kjøp deg en god, men mild kroppsskrubb, som du bruker i dusjen innimellom, og avslutt med bodylotion. Gjerne hver dag, kjekt med litt hverdagsluksus Er det lurt å bruke skrubb når man har eksem da? Bare spør, har ikke eksem selv, så vet ikke. Men fuktighetskrem er iallefall et godt tips. Jeg anbefaler dermalogicas sin. Den er fantastisk!
Sequax Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Tusen tusen takk for svar, dere er så snille Solarium-jepp bodyskrubb-jepp baoylotion-jepp hårkur-jepp lavkarbodiett-jepp (har alerede begynt, og jeg tror det funker..jipiii ) Er det noe jeg bør gjøre med ansiktet, renseprodukter eller noe. Har aldri brukt noe sånt, bare krem(har nesten aldri sminket meg engang )Ellers nevnte jeg at jeg er 32, blir snart 33, trenger jeg noe sånn antirynk?? har egenglit ikke så mye rynker synes jeg men, jeg gjør alt for å bli fin. Så flink du er !! Imponert! Ikke bruk penger på tullete antirynkekremer, de er laget kun for å overselges i dyre dommer. Rens huden morgen og kveld med varmt vann først, og deretter kaldt vann for å lukke porene. Smør med en god ansiktskrem ( jeg liker krukken face and body fra Nivea; billig, lukter deilig og gjør huden myk og fin )Hvis du bestemmer deg for å prøve litt sminke er det lurt å kjøpe en god sminkefjerner. Du kan også bruke toner på ansiktshuden av og til for å stramme opp fasaden litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå