Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om to uker skal jeg i utdrikningslag til hun som skal bli kona til nevøen til mannen. Vi kjenner ikke hverandre så veldig-veldig godt, så har vi fått i oppgave å ta med en liten gave eller ting som hun skal pakke opp og gjette hvem det er fra. Her sliter jeg.

Noen tips om hva jeg kan gi??

Skrevet

Ein slik leik hadde vi også i utdrikkingslaget til ei venninne. No var det "lett" for meg, fordi eg kjente ho godt, og vi hadde mange historier felles, som eg valgte ut ei av, å kjøpte ei gåve som gikk igjen i ei historie. Men kanskje ikkje så lett for deg.

Det treng jo ikkje vere ei "skikkleg gåve", men ein ting som kan minne om noko, til dømes eit skjerf, om dokke fraus når du møtte ho, eller ei bok om ... om dokke f.eks hadde ein interessant diskusjon ved eit høve.

Ei av dei i utdrikkingslaget vi var i, hadde rota vekk nøklane til bruda ein gong, så ho kjøpte nøkkelring. Ei anna studerte saman med bruda, og kjøpte ho ei barnebok. Ei tredje kjøpte sjokolade, fordi dei spiste seg kvalm på sjokolade på barneskulen... Berre for å gi deg nokre dømer :)

Lykke til!

Skrevet

Takk for gode idèer :)

Flere tips mottas med takk :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...