Mr. Jones Skrevet 15. januar 2010 #1 Del Skrevet 15. januar 2010 Heisann Har ikke giddet å lete grunding i forumet og fant dermed ingen tegnetråd. Liker selv å tegne så derfor tråden. Har du noen tegninger e.l. på lur? Post dem her! De trenger ikke være kunstverk, kan godt være en fin strekmann;) Er ikke noe merkverdig god å tegne selv, men litt kan jeg. Tegn gjerne med http://artpad.art.com/artpad/painter/ om du kjeder deg, eller vil holde tråden oppe^^ Mine tråder dør ALLTID ut med en gang skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 15. januar 2010 #2 Del Skrevet 15. januar 2010 Mine rablerier: Kate Beckinsale Jessica Alba Baby Dame Tegner mest på hobbybasis egentlig. Moro å sitte å pusle med når man ikke har annet å ta seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2010 Mine rablerier: Kate Beckinsale Jessica Alba Baby Dame Tegner mest på hobbybasis egentlig. Moro å sitte å pusle med når man ikke har annet å ta seg til WOW du er flink! Virkelig flotte tegninger. Hva bruker du slags redskaper når du tegner? Jeg tegner bare med blyant, vanlig ark og viskelær. Scanner du det inn på PC eller? De var liksom så rene Er det noe program som brukes e.l.? Haha, er helt blank på sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 15. januar 2010 #4 Del Skrevet 15. januar 2010 ...Bare ser på foreløbig - poster muligens noe etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 15. januar 2010 #5 Del Skrevet 15. januar 2010 WOW du er flink! Virkelig flotte tegninger. Hva bruker du slags redskaper når du tegner? Jeg tegner bare med blyant, vanlig ark og viskelær. Scanner du det inn på PC eller? De var liksom så rene Er det noe program som brukes e.l.? Haha, er helt blank på sånt! Takk! Jeg bruker bare vanlig A3-ark og blyanter i forskjellig fasthet, så scanner jeg inn på PCen. Bruker paint shop pro for å redigere mørkhet osv, for jeg har så dårlig scanner! Den klarer ikke å gjengi bildene skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 21. januar 2010 #6 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg får ikke opp noen bilder på første linken der, er den riktig? Fine tegninger, Lodotta Her er mine: www.josephineryan.daportfolio.com Endret 21. januar 2010 av Joe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg får ikke opp noen bilder på første linken der, er den riktig? Fine tegninger, Lodotta Her er mine: www.josephineryan.daportfolio.com Marry me... Hvordan går det ANN å tegne sånn? Trodde virkelig noen av de der var fotografi Mine tegninger er jo helt dust i forhold til deres, men nå ble jeg inspirert til å tegne mer! Mulig jeg poster senere, helst etter noen dødelige poster sine tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 21. januar 2010 #8 Del Skrevet 21. januar 2010 Fantastisk mye teknisk fint her! Men, jeg må jo bare spørre: er teknisk kunnskap det viktigste for dere for at dere skal regne et kunstverk som "god" kunst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. januar 2010 #9 Del Skrevet 21. januar 2010 Fantastisk mye teknisk fint her! Men, jeg må jo bare spørre: er teknisk kunnskap det viktigste for dere for at dere skal regne et kunstverk som "god" kunst? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. januar 2010 #10 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg får ikke opp noen bilder på første linken der, er den riktig? Fine tegninger, Lodotta Her er mine: www.josephineryan.daportfolio.com Nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 22. januar 2010 #11 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg får ikke opp noen bilder på første linken der, er den riktig? Fine tegninger, Lodotta Her er mine: www.josephineryan.daportfolio.com Helt utrolig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2010 #12 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg får ikke opp noen bilder på første linken der, er den riktig? Fine tegninger, Lodotta Her er mine: www.josephineryan.daportfolio.com Wow. Mulig jeg må bestille et portrett etterhvert. Wow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 22. januar 2010 #13 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Fantastisk mye teknisk fint her! Men, jeg må jo bare spørre: er teknisk kunnskap det viktigste for dere for at dere skal regne et kunstverk som "god" kunst? Nei. Men dårlig tekniske ferdigheter kan ødelegge et ellers bra bilde/annet kunstverk. Men gode idéer og ting fom får folk til å tenke er også viktig, avhengig av hva man vil få frem. Å kunne skape stemning er viktig^^ Men personlig blir jeg oftere fascinert av teknisk godt gjennomførte verk, som også har underliggende gode idéer og stemning. -Og takk til de som sa tegningene mine var fine:) Alltid oppmuntrende å høre det! Og det er bare å sende bilder og ønsker til den mailen som står på siden der, for en uforpliktende prisantydning Endret 22. januar 2010 av Joe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 29. januar 2010 #14 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg får ikke opp noen bilder på første linken der, er den riktig? Fine tegninger, Lodotta Her er mine: www.josephineryan.daportfolio.com Jeg har vært ofte inne på denne siden å sett på tegningene dine. Du er så flink! http://www.tegnelyst.no/gallery.php?bilde=4376 Her er et par fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #15 Del Skrevet 30. januar 2010 helst etter noen dødelige poster sine tegninger Men helt enig, det var helt utrolig flotte tegninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå