Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #1 Del Skrevet 15. januar 2010 Ser et skap jeg gjerne vil ha , men det er dybde på 50 cm. Mannen mener skap Må være 60 dype. Har noen erfaringer med 50 dype kleskap? Er det vanseklig å henge klær inn der? Mannen mener kleshengerne ikke vil inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 15. januar 2010 #2 Del Skrevet 15. januar 2010 Mener og tror vårt garderobeskap på gangen er 50 i dybden. Og det får helt fint å henge opp klær inni det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Del Skrevet 15. januar 2010 Våre klesskap er 60 cm, og da går dørene akkurat igjen (skyvedører). Hadde ikke villet hatt noe smalere skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 16. januar 2010 #4 Del Skrevet 16. januar 2010 En av mine skyvedørsgarderober måler litt over 50 cm. fra vegg til innerste dør (kurvhyllene som står i samme skap har dybde på 50). Jeg synes dette er litt smalt fordi når man henger klær på kleshengerne så bygger det litt ut. Tenker da på jakker etc. Dette er et skap hvor jeg ikke har yttertøy så det går greit, men i gangen - hvor jeg har tykke dynejakker o.l. hadde det ikke gått med 50 cm. Så velger du et 50-skap bør du tenke litt på hva du skal henge opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #5 Del Skrevet 16. januar 2010 Har du mulighet til å velge innredning i skapet selv? Da kan du jo henge kleshengerne på tvers av skapet. Forutsetter jo at skapet er 60 cm bredt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå