Gå til innhold

Rethymnon i juli

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sunny_*
Skrevet

Vurderer to uker i juli - vi har to små barn...Kan noen anbefale hotell/leiligheter i Rethymnon? TAkker

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vurderer to uker i juli - vi har to små barn...Kan noen anbefale hotell/leiligheter i Rethymnon? TAkker

Har ikke bodd der selv, men da jeg bodde i Rethymnon bodde jeg i nærheten av dette hotellet. Har bare hørt fine ting om det. Det ligger ganske nær fin og langgrunn del av strand, mini marked (liten dagligvare butikk) ligger rett over veien, og et større (og billigere) supermarked ligger en 10-15 min gange fra. Gaten hvor restaurantene og barene er ligger også nær.

Bare spør om det er noe du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Sunny_*
Skrevet

Takker for svar...:-) Har ennå ikke bestilt,men vurderer nå å bo på Apollo club bio ...noen som vet? Passer Rethymnon for barnefamilier?

Skrevet

Hei. Vi var i Rethymnon i fjor, og hadde det supert. Men vet ikke om jeg hade reist dit med barn. Det er til tider sterke strømmer i havet, og brådypt mange steder, så er ikke så barnevennlige strender der. Ville hvertfall valgt et hotell med skikkelig bassengområde. Det var heller ikke så mange barn der, så kan bli litt vanskelig å finne lekekamerater.

Har ikke vært andre steder i Hellas, men tror dere kan finne mer barnevennlige steder enn Rethymnon...

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Vi har vært 2 år på rad og hatt samme hotell begge gangene, summer dream med apollo,kjempe plass:)ikke så stort men veldig koslig.ER mange som har vært der når vi var der og de ville og absolutt til bake.Ca 2 km til sentrum, men greit med taxi og så er det hele strandpromenaden ned til sentrum med butikker og restauranter hele veien så vi har gått en del ganger fra summer dream til sentrum:)Anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...