Gjest Huffsa Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har nettopp klipt meg pannelugg, litt tung. Men vil gjerne ha tips til produkter så panneluggen holder seg der den skal Det styggeste jeg vet er når det blir "mellomrom" i luggen hvor du ser panna når luggen ikke er laget for det..
addict Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 kanskje oasis dust it kan være fin å bruke i pannelugg? for å få den litt luftigere? nei jeg vet ikke helt jeg, kanskje den funker bedre på tynnere lugger. har bare prøvd den ellers i håret selv
Marianne04 Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Dette lurer jeg på også sliter veldig med at det blir "mellomrom" i panneluggen. Pleier å stå litt fremoverbøyd,sånn at luggen "henger i løse lufta" og spraye over luggen med en tørr hårspray, det hjelper en stund. Men det er utrolig lite fint med en lugg som er oversprayet også.
Gjest Huffsa Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Dette lurer jeg på også sliter veldig med at det blir "mellomrom" i panneluggen. Pleier å stå litt fremoverbøyd,sånn at luggen "henger i løse lufta" og spraye over luggen med en tørr hårspray, det hjelper en stund. Men det er utrolig lite fint med en lugg som er oversprayet også. Ja, blir jo forferdelig stygt med all hårsprayen.. Derfor vil jeg gjerne ha et alternativ Slikt dust vet jeg ikke helt med,det får jo ikke luggen til å sitte, Addict?
Marianne04 Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Ja, blir jo forferdelig stygt med all hårsprayen.. Derfor vil jeg gjerne ha et alternativ Med en god tørr hårspray ser det ikke så sprayet ut er den i tillegg litt sterk så trenger man jo ikke mye
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Med en god tørr hårspray ser det ikke så sprayet ut er den i tillegg litt sterk så trenger man jo ikke mye Jaaa, veldig sant! Jeg bruker Fudge Membrane Gas, et tynt lag over hele håret, som en siste finish. Det hjelper også godt på å holde sammen luggen.
Marianne04 Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bruker en spray fra Sexyhair. Kjøpt hos Adam & Eva, den fungerer veldig fint, og er lett å gre ut
gohege Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Jeg bruker en spray fra Sexyhair. Kjøpt hos Adam & Eva, den fungerer veldig fint, og er lett å gre ut jeg har prøvd den jeg også og anbefaler den gjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå