Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp klipt meg pannelugg, litt tung.

Men vil gjerne ha tips til produkter så panneluggen holder seg der den skal :) Det styggeste jeg vet er når det blir "mellomrom" i luggen hvor du ser panna når luggen ikke er laget for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje oasis dust it kan være fin å bruke i pannelugg? for å få den litt luftigere?

nei jeg vet ikke helt jeg, kanskje den funker bedre på tynnere lugger. har bare prøvd den ellers i håret selv :)

Skrevet

Dette lurer jeg på også :) sliter veldig med at det blir "mellomrom" i panneluggen. Pleier å stå litt fremoverbøyd,sånn at luggen "henger i løse lufta" og spraye over luggen med en tørr hårspray, det hjelper en stund. Men det er utrolig lite fint med en lugg som er oversprayet også.

Skrevet
Dette lurer jeg på også :) sliter veldig med at det blir "mellomrom" i panneluggen. Pleier å stå litt fremoverbøyd,sånn at luggen "henger i løse lufta" og spraye over luggen med en tørr hårspray, det hjelper en stund. Men det er utrolig lite fint med en lugg som er oversprayet også.

Ja, blir jo forferdelig stygt med all hårsprayen.. Derfor vil jeg gjerne ha et alternativ :)

Slikt dust vet jeg ikke helt med,det får jo ikke luggen til å sitte, Addict?

Skrevet

Ja, blir jo forferdelig stygt med all hårsprayen.. Derfor vil jeg gjerne ha et alternativ :)

Med en god tørr hårspray ser det ikke så sprayet ut :) er den i tillegg litt sterk så trenger man jo ikke mye :)

Skrevet
Med en god tørr hårspray ser det ikke så sprayet ut :) er den i tillegg litt sterk så trenger man jo ikke mye :)

Jaaa, veldig sant! Jeg bruker Fudge Membrane Gas, et tynt lag over hele håret, som en siste finish. Det hjelper også godt på å holde sammen luggen. :)

Skrevet

Jeg bruker en spray fra Sexyhair. Kjøpt hos Adam & Eva, den fungerer veldig fint, og er lett å gre ut :)

Skrevet
Jeg bruker en spray fra Sexyhair. Kjøpt hos Adam & Eva, den fungerer veldig fint, og er lett å gre ut :)

jeg har prøvd den jeg også og anbefaler den gjerne! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...