Gå til innhold

aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_appelsin_*
Skrevet

Jeg møtte for en uke siden en veldig søt gutt, MEN han er 5år yngre enn meg.og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes om det.jeg føler at han nesten er litt for ung.det er ikke noe mellom oss, men jeg har tenkt så mye på han denne uka at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

jeg er 26 og han er 21-er det skikkelig teit?

Videoannonse
Annonse
Gjest NewMonkey
Skrevet

Nei det er ikke skikkelig teit. GO FOR IT! :popcorn:

Gjest Gjest_appelsin_*
Skrevet

hehe takk.venninda mi sier det samme.ja får go for it neste gang jeg møter han hehe..

Skrevet

min er nesten 7 år yngre :D

men vi er nå happy lell :P

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Er vel verdt et forsøk :) Hvis dere går på date og du oppdager at han er umoden i forhold til deg, at dere er i veldig forskjellige livssitusjoner eller at dere ikke ser etter de samme tingene, så er det vel bare å ikke gå på flere dater.

Personlig så har jeg satt en grense på 4 års aldersforskjell for gutter jeg dater. Er 19, og har hatt denne grensa siden jeg begynte å date som 14-åring. Særlig når du er tenåring og ung synes jeg det er viktig med slike grenser, fordi det er jo vesentlig forskjell på en 15 åring og en 19 åring :) Men jeg synes det er mindre viktig med aldersforskjell jo eldre man blir, og 21 og 26 trenger ikke bety så mye!

Kjør på med denne gutten du :)

Skrevet

Jeg elsker å flørte med eldre kvinner (5 år eldre eller mer). Men klarer ikke å se at noe seriøst forhold kan komme ut av det i de aller fleste tilfeller.. Det var i grunn alt jeg følte for å si

Gjest Honeybunny
Skrevet

Jeg er 39 og kjæresten min er 28. Vi har vært sammen ett par år nå og han fridde nylig:) Jeg var veldig skeptisk i starten til å innlede ett forhold til han, men jammen er jeg glad jeg tok sjangsen. Føler ikke aldersforskjellen har noe som helst å si. Jeg blir alltid tatt for å være mist 10 år yngre enn jeg er, og det hjelper nok litt på. Men vi er helt på bølgelengde på alle måter. 5 år er i hvertfall ingenting.

Gjest Gjest_appelsin_*
Skrevet

Takk alle sammen.Det var det jeg trengte og høre , sånn bortsett fra det du sa da Toth hehe...men men vi får nå se hva som skjer fremover.

Nå kan jeg ihvertfall tenke på han uten og føle meg teit haha.

Gjest Gjest_Sissel_*
Skrevet

GO FOR IT!!!

Min ex var nesten ni år yngre enn meg:)))) Vi var likeverdig på alle måter!!! og sexn var det beste ever!!! 5 år er da ingenting, dere er jo i samme aldersgruppe da ;))))

Skrevet

Honeybunny, har du en bruker her inne? Har du sjangs til å sende meg en PM så jeg kan skrive tilbake? Var ingen annen måte jeg kunne få sagt dette på desverre...

Gjest NewMonkey
Skrevet
Jeg er 39 og kjæresten min er 28. Vi har vært sammen ett par år nå og han fridde nylig:) Jeg var veldig skeptisk i starten til å innlede ett forhold til han, men jammen er jeg glad jeg tok sjangsen. Føler ikke aldersforskjellen har noe som helst å si. Jeg blir alltid tatt for å være mist 10 år yngre enn jeg er, og det hjelper nok litt på. Men vi er helt på bølgelengde på alle måter. 5 år er i hvertfall ingenting.

Ai løvv juuu! :ler: Du gir meg et bittelite håp.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...