Vilette Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hvilke misoppfatninger møter du i hverdagen? Og hvilke irriterer du deg mest over? Jeg tenker i utgangspunktet på alt mellom himmel og jord
Vilette Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2010 Et eksempel fra min hverdag: Det at jeg er jusstudent betyr at jeg er kjedelig, kverulerende og kapitalistisk i ordets verste mening. + at jus er et kjempe tørt fag! Irriterer meg grønn!
Gjest Frosk Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er veldig, veldig lei av at så mange tror vegetarianere spiser fisk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Hvilke misoppfatninger møter du i hverdagen? Og hvilke irriterer du deg mest over? Jeg tenker i utgangspunktet på alt mellom himmel og jord Irriterer meg over at jeg aldri finner noen italienere i italiensk salat...mens jeg alltid finner reker i rekesalaten...hmmm...!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Irriterer meg over at jeg aldri finner noen italienere i italiensk salat...mens jeg alltid finner reker i rekesalaten...hmmm...! Ja, jeg skal ikke nevne familiekjøttdeig - og nå før jul: Familieribbe!
siljesa88 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Irrieterer meg sykt at mange folk tror muslimer er voldtektsmenn eller at de støtter terrorist bombing... En annnen ting jeg ikke kan fordra er når gutter spesielt tror at homofile menn er ute etter sex med hvem som helst... Åhr hehe..
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er veldig, veldig lei av at så mange tror vegetarianere spiser fisk Og da kan jeg si at jeg er lei av de som sier de er vegetarianere, men som spiser fisk, og "lurer" uinnvidde til å tro at noen vegetarianere spiser fisk. (Jeg kjenner flere av de, og trodde ærlig talt at noen vegetarianere spiste fisk)