Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken stylingkrem anbefaler dere til tynt, krøllete hår som lett bruser seg?

Jeg har sett litt på Joico Curl Definer Creme, Wella SP Hypercurl Cream, og KMS California CurlUp Curling Balm.

Noen som har prøvd noen av disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger også balsamtips. Jeg trenger noe som gir volum til mine fine hårstrå.

Skrevet

Tigi!

Jeg bruker Tigi catwalk..for krøller, både shampo og balsam. Stylingkremen er også fra tigi, curls rocks amplifier, el no sånt. Veldig bra produkter!

Skrevet

Jeg bruker Redken Fresh Curls Refiner og Sebastian Potion 9. Jeg har krøller som lett bruser seg, men jeg har ganske tykt hår. Redken sin brukes i fuktig hår, og jeg vil først og fremst anbefale den siden du har litt tynt hår. Sebastian sin har en litt mer oljete konsistens og gir mer tyngde, så om håret ditt er tynt kan det være det blir litt flatt av den. Den kan brukes i båte funktig og tørt hår. Jeg bruker først redken sin i fuktig hår, så bruker jeg sebastian sin når håret har tørket til det ligger slik jeg ønsker det. Og så bruker jeg gjerne Davines Glossy Modeling Putty No 4 til å få "antennene på toppen av hodet til å legge seg" om du skjønner hva jeg mener. Alle produktene får jeg tak i hos frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...