Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med tørr og sensitiv hud, men får veldig lett kviser.:frown:

Har noen tips til fuktighetskrem og hudrens uten parfyme?

Helst ikke for mye i pris og som er lett å få tak i, kommer fra en liten by med få parfymerier :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil ha veldig milde produkter uten parfyme så kan du se litt på Toleriane serien til La Roche-posay på apoteket :) Mildere får du nesten ikke. Vær obs på at den rensemelken ikke fjerner sminke noe særlig, så kanskje du føler behov for en mer rensende rens på kvelden, eller bare bruk sminkefjerner.

Etter jeg brukte Toleriane rensemelk, Fysiologisk Skin Tonic og rosaliac xl krem føler jeg meg nå klar for dyrere produkter for å fjerne kviser. Når det er sakt fikk jeg ikke kviser av disse produktene altså.

Blir vel rundt 450-500,- tilsammen om du går på apoteket.

Gjest Gjest_sani_*
Skrevet

Hei.

Jeg har hatt det samme problemet som deg.

Jeg er selv 23, og har vært plaget med kviser helt inntil for en stundt tilbake.

Da bestemte jeg meg for å prøve Dr. Hauschka.

Kjøpte ført proøvene før jeg gikk i innkjøp av fulle størrelser.

Jeg bruker til daglig, rosekrem ligh og kvede krem.kremen er 30ml og koster rundt 200kr. men er drøye i bruk

Til rens bruker jeg rensemelk (200ml), rensevann special (150ml) og rensekrem (50ml). Prisen på disse er rundt 200også...

Produktene er uten parfyme o.l.

Fungerer kjempe fint, kjener flere som også har prøvd disse og de er kjempefornøyde..

Produktene har de i de fleste helsekost butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...