Gjest Nicola Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 En venninne var på byen her en kveld og fortalte dagen etter at noen hadde gitt henne en drink med noe i. "Noe" var en type dop, sikkert "roofies" eller "voldtektsdop" (Rohypnol). Heldigvis var hun sammen med noen som tok seg av henne og fikk henne hjem. De fleste har vel hørt om dette, men jeg vil bare si det igjen: Ikke ta imot drinker fra fremmede, som du ikke vet hva de kan ha gjort med! Ikke gå fra drinken din, ikke la øynene forlate den i to sekunder engang! Å dope ned noen og voldta dem er et grusomt overgrep og noe jeg ikke unner selv min verste fiende. Ta vare på venner når du er på byen eller på fest og sjekk at det går bra med dem. Take care!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Det som er enda mer skummelt...og som jeg virkelig ble sjokkert over å høre at ikke var helt uvanlig... er at jenter faktisk hjelper gutter å gjøre dette. Er onkel til en jente på 18 som ble voldtatt på denne måten og det kom frem at en bekjent (jente) av henne hadde puttet noe i ølglasset hennes for så å overlate henne til to av guttene. Hva er det som skjer???
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 En venninne var på byen her en kveld og fortalte dagen etter at noen hadde gitt henne en drink med noe i. "Noe" var en type dop, sikkert "roofies" eller "voldtektsdop" (Rohypnol). Heldigvis var hun sammen med noen som tok seg av henne og fikk henne hjem. De fleste har vel hørt om dette, men jeg vil bare si det igjen: Ikke ta imot drinker fra fremmede, som du ikke vet hva de kan ha gjort med! Ikke gå fra drinken din, ikke la øynene forlate den i to sekunder engang! Å dope ned noen og voldta dem er et grusomt overgrep og noe jeg ikke unner selv min verste fiende. Ta vare på venner når du er på byen eller på fest og sjekk at det går bra med dem. Take care! Fint at det er noen som sier det.
Gjest Januar Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Det som er enda mer skummelt...og som jeg virkelig ble sjokkert over å høre at ikke var helt uvanlig... er at jenter faktisk hjelper gutter å gjøre dette. Er onkel til en jente på 18 som ble voldtatt på denne måten og det kom frem at en bekjent (jente) av henne hadde puttet noe i ølglasset hennes for så å overlate henne til to av guttene. Hva er det som skjer??? Blir du virkelig sjokkert over at jenter kan være like onde som gutter? Jaja, lykke til videre...
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Jeg hadde mange venninner som brukte det som unnskyldning, når de ble for fulle. Virker som det er en dårlig unnskyldning til å få oppmerksomhet
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg fikk det ikke med meg...det er veldig enkelt å gjøre det! Ingen god følelse å få noe i drinken sin.
babord Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 En venninne var på byen her en kveld og fortalte dagen etter at noen hadde gitt henne en drink med noe i. "Noe" var en type dop, sikkert "roofies" eller "voldtektsdop" (Rohypnol). Heldigvis var hun sammen med noen som tok seg av henne og fikk henne hjem. De fleste har vel hørt om dette, men jeg vil bare si det igjen: Ikke ta imot drinker fra fremmede, som du ikke vet hva de kan ha gjort med! Ikke gå fra drinken din, ikke la øynene forlate den i to sekunder engang! Å dope ned noen og voldta dem er et grusomt overgrep og noe jeg ikke unner selv min verste fiende. Ta vare på venner når du er på byen eller på fest og sjekk at det går bra med dem. Take care! De to er det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå