Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg fant en side hvor det står man kan laste ned Word, office, Powerpoint osv gratis... Her er linken: http://norwegian.ircfast.com Når den er ferdig nedlasten kommer det opp at man må sende en sms med en kode til 2098 for å fullføre nedlastningen. Det koster 15 kr. Er dette da en side å stole på, det er ikke sånn at man plutselig mottar regninger siden man oppgir tlf nr som har adressa mi og alt?
Gjest mr mr Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jeg fant en side hvor det står man kan laste ned Word, office, Powerpoint osv gratis... Her er linken: http://norwegian.ircfast.com Når den er ferdig nedlasten kommer det opp at man må sende en sms med en kode til 2098 for å fullføre nedlastningen. Det koster 15 kr. Er dette da en side å stole på, det er ikke sånn at man plutselig mottar regninger siden man oppgir tlf nr som har adressa mi og alt? Det virker for godt til å være sant at man skal FÅ masse programvare som koster tusenvis av kroner helt gratis. Man skal alltid passe seg for "tilbud" som er FOR gode. INGEN ønsker å gi deg noe som helst gratis. Enten er det juks, eller så er det ulovlig Jeg hadde IKKE oppgitt noe som helst informasjon til et slikt nettsted, som kunne tappe meg for penger
charlott Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Høres tvilsomt ut, beste alternativ er nok openoffice.org
Gjest ts Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Høres tvilsomt ut, beste alternativ er nok openoffice.org Takk for svar! Ja tenkte meg det... Openoffice.org, kan man skrive i Word der også? Jeg har prøvd det, men får ikke til å skrive i word, bare åpne andre dokumenter i det.
charlott Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Du kan ikke skrive i Word, det er et Microsoft-program, men filtypen støttes. Dvs at det kan åpnes i Word. Tekstbehandlingen i Openoffice er ikke veldig ulikt Word
tineline Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg bruker utelukkende openoffice (eller NeoOffice som er laget for mac), og det fungerer helt fint. Det kan bli litt tull med bilder og marger dersom du lagrer i .doc i openoffice, for så å åpne i word, så derfor foretrekker jeg å bruke den helt utmerkede funksjonen "eksporter som PDF" - som i openoffice følger med programmet, men som i word må kjøpes som tilleggsprogramvare. Dersom noen skal redigere i det du har skrevet, kan du lagre i doc men være obs på bilder og marg. For eget bruk lagrer jeg alt i .odt (openoffice document format)
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Du kan få Office 2010 beta gratis som du kan bruke til oktober i år.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 ^ Fra Microsoft selv, bare så det er klart. Google microsoft office beta 2010.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå