Gå til innhold

Hvor mange kvadrat MÅ to personer ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dere som bor trangt,40-50 kvm, har dere plass til overnattingsgjester? Jeg har familie såppas langt unna at om de kommer på besøk må de overnatte. Jeg skulle gjerne hatt et soverom til for å slippe å legge folk på flatseng på stua.

Vi har faktisk hatt to som har sovet over her et par ganger, pluss de to hundene deres (ble fire hunder med de to vi har selv!). Har sovesofa, så det gikk ok. Men hadde nok ikke klart det en hel helg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg kun bodd i sammen med andre når jeg har leid da jeg er student, men svaret avhenger vel egentlig av hvor mye plass en trenger selv også.

Personlig ville kunne jeg ikke bodd i noe mindre enn 42-45 kvm alene og med to personer vil for meg grensen nærme seg 70-75 kvm da jeg trenger plass.

Gjest SmallTalk
Skrevet
Haha, da hadde du sikkert klikka hvis du var meg! :P Jeg og kjæresten min + to hunder bor på 37 m2, og vi har råtter i tillegg (kjæledyr altså). Har bodd her i ett år i mai. Har heldigvis planer om å finne noe større, men vi får neppe råd til noe større enn 65-70 m2 :S Flaks at jeg er veldig ryddig og "husmor-aktig" av meg, vasker og rydder hele tiden. Hadde det ikke vært for det, hadde det sikkert sett ut som et rottereir her :P

Jeg hadde nok klikka, ja.

Er relativt ryddig av meg, og blir gal av rot. Men jeg takler virkelig ikke å ikke få ha pusterom og mulighet til å være alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...