Thomasine Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Herregud...nesten flaut å skrive inn her, men vet ikke hvor ellers jeg skal gjøre det... Regner med selv som ganske så "verdensvant" på nettet, men klarer ikke skjønne hvordan jeg skal registrere meg på Ebay...? https://scgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?RegisterEnterInfo ...er jo ingen mulighet til å skrive inn min norske adresse?? Eller?? HJEEEEELP!!!
Gjest epleknollen Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Herregud...nesten flaut å skrive inn her, men vet ikke hvor ellers jeg skal gjøre det... Regner med selv som ganske så "verdensvant" på nettet, men klarer ikke skjønne hvordan jeg skal registrere meg på Ebay...? https://scgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?RegisterEnterInfo ...er jo ingen mulighet til å skrive inn min norske adresse?? Eller?? HJEEEEELP!!! Eh...litt ned til høyre kan du jo velge "country/region"...der velger du Norge Du må også registrere deg på "paypal.com" En tjeneste som betaler varene for deg, så slipper du å forholde deg økonomisk direkte med selger på ebay. To andre enkle regler er: Kjøp bare av "power seller" eller selgere som har solgt MYE varer (1000 enheter eller mer) Se også at kundetilfredsheten fra kundene er bedre enn 98% Lykke til. Gled deg!
Thomasine Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Eh...litt ned til høyre kan du jo velge "country/region"...der velger du Norge Du må også registrere deg på "paypal.com" En tjeneste som betaler varene for deg, så slipper du å forholde deg økonomisk direkte med selger på ebay. To andre enkle regler er: Kjøp bare av "power seller" eller selgere som har solgt MYE varer (1000 enheter eller mer) Se også at kundetilfredsheten fra kundene er bedre enn 98% Lykke til. Gled deg! Takk, takk,!! Da prøver jeg igjen...
Thomasine Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Ja, da fant jeg ut av det, men venter på en mail jeg skal bekrefte... Den dukker ikke opp, ikke blant spammail i kassa mi heller... Hva gjør jeg? Har dobbelt og trippel sjekket adressen - den stemmer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå