Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes det er gøy å se hvilke produkter dere synes har vært deres favoritt for 2009:)

Her er min liste:

Rens: REN Centifolia Facial Cleansing Gel.

Likte også Decleor (melk og tonic), men ikke så mye som denne:)

Fuktighetskrem: NBG 24:7 (Er på min 3. tube nå)

Serum: Decleor Neroli serum! Tester nå et oljeserum fra REN, som kanskje overtar plassen:)

Solkrem: Jan Marini Antioxidant Spf 30. Funket perfekt selv i Sahara, da jeg var i ørkenen i 4 dager. (Synes den er bedre enn denne fra md formulations)

Dusjsåpe: Soap & glory og REN! + body shop skrubbesvamp

Body lotion: Dårlig på å bruke det, men liker både MillCreek botanicals og REN.

Håndkrem: L'occitane She butter (dag) og Botanics fra Boots (natt). Weleda sin er også god.

Barberingsgele:L'occitane dusjolje med mandel.

Shampoo: Vichy volume shampoo

Balsam: John Frieda sheer blond conditioner

Hårgele: RFSU glide (vannbasert). Den inneholder ikke mye dårlige ingredienser og gjør håret mykt og glansfullt!

Bruker ikke primer eller sminkefjerner, så dette har jeg ikke tatt med.

Hva er deres favoritter? :)

Endret av Rexina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du glidemiddel i håret? Jeg er sjokkert!

Skrevet

Ja, og det funker kjempebra:) tar litt i vått hår og føner det.

Skrevet

Rens: Decleor cleansing water.

Fuktighetskrem: Decleor hydra floral moisturising cream.

Serum: Decleor Neroli aromessence.

Dusjsåpe: Cosmica dusjkrem.

Body lotion: Bruker jeg svært lite, men tror jeg liker Avene bodylotion best.

Håndkrem: Avene cold cream

Shampoo: Fudge bodybuilder

Balsam: Brukes svært sjelden, men den jeg har er fra Tigi catwalk.

Hårstyling: KMS paste up spray

Sminkefjerner: Simple eye makeup remover (til resten av ansiktet bruker jeg bare rensen)

Skrevet (endret)

Rens: dermalogica special cleansing gel (venter på rens fra decleor, men det får i såfall bli beste hudpleie 2010 ^^)

Fuktighetskrem: dermalogica skin smoothing cream (igjen venter jeg på decleor hydra floral :P)

Maske: decleor hydra floral anti-pollution moisturising mask

Skrubb: MD face & body scrub

Body lotion: decleor aroma confort moisturising body milk

Shampo: joico k-pak

Endret av Niema
Skrevet

Rens; Decleòr Cleansing Gel

Serum; Brukte ikke serum i 2009., men kan vel kanskje legge til Aberela, som jeg bruker etter rens før fukt.

Skrubb; Skrubben over alle skrubber, MD Face and Body Scrub. Brukt den i mangen år, men kom tilbake til meg i slutten av året! :)

Fuktighetskrem; Decleòr Hydra Floral Cream.

Håndkrem; Alessandro sin rosa håndkrem.

Sjampo og balsam; Redken Extreme.

Ellers ble det lite med favoritter i år, jeg har byttet mye, satser på at 2010 blir bedre! :gjeiper:

Gjest Gjest_FastEnde_*
Skrevet

Jeg har blitt veldig bevisst på hva mine produkter inneholder. Både huden og håret mitt har alltid vært tørr og jeg har brukt produkter i alle prisklasser.

I fjor kom jeg borti det nye merket Green People. Jeg bestemte meg for å prøve den da den ikke inneholder SLS/SLES/alcohol/parfymer/parabener og er helt organisk og naturlig.

Rens: Jeg begynte med rensen som renser og fjerner makeup i ett. Huden blir helt ren og den fjerner all makeup. Ansiktet mitt strammer heller ikke etter vask lenger.

Krem: Bruker dagkremen i samme merket. Kjempe god! Huden blir matt og gjennomfuktet. Den har også naturlig SPF på 15.

Olje: Jeg ble også nysgjerrig på jojoba olje og begynte å bruke det som nattkrem og hårmaske. Håret er helt utrolig glansfullt med definerte krøller og huden kjempe myk.

Hår: Først begynte jeg med balsam metoden. Håret ble fint, men jeg klarte ikke helt å venne meg til det store forbruket av balsam Derfor bestemte jeg meg for å prøve shampo og balsam til Green People. Og once again, bank i bordet! Har fått masse komplimenter for håret om hvor blankt og mykt det er. Jeg hadde veldig tørt og slitt hår i utgangspunktet, men kombinasjonen av Green People og jojobaolje har vært helt himmelsk for meg.!

Det er alt jeg bruker av velværeprodukter. Og er fantastisk fornøyd! Alt er jo naturlig

Skrevet

Rens: Decléor rensemelk for alle hudtyper

Fuktighetskrem: MD Formulations antiodixant

Dusjsåpe: Fenjal.. og en fra Nu:skin.. har prøvd SÅ mange i år.. Lush var kvalmende og uttørkende osv.. blææh.. får lete videre!

Body lotion: The Body Shop sin for tørr hud m/shea, The Body Shop sin med kirsebær og Dead Sea Magik.

Håndkrem: Den heter noe med oliven.. og lukter tusen ganger bedre enn det meste med oliven! :fnise:

Barberingsgele: RFSU!

Shampoo: Redken Body Full/TIGI Dumb Blonde, begge er uunnværlige!

Balsam: TIGI Control Freak, Dumb Blonde, Redken Extreme..

Øyesminkefjerner: Lancôme Bi-Facile!!!!<3

Skrevet

Har brukt mange gode produkter i 2009 men det er kanskje bare 2 stk som fortjener årets beste produkter:

Decleors body milk og Dermalogica special cleansing gel!

Rensegeleen står i dusjen og blir brukt av mannen også ;)

Skrevet
Hårgele: RFSU glide (vannbasert). Den inneholder ikke mye dårlige ingredienser og gjør håret mykt og glansfullt!

Tør jeg spørre hvordan du kom på den ideen? :ler:

Skrevet

Rens:

Jan Marini bioglycolic cleanser (med syre)

Guinot hydra tendre (uten syre)

Serum:

Jan Marini c esta oil control

Fuktighetskrem: Hmmm. vanskelig å velge..

1. Jan Marini bioglycolic bioclear

2. Jan Marini transformation cream

3. Guinot beaute neuve (radiance renewal cream)

Peeling:

Guinot biological peeling

Maske:

Jan Marini skin zyme

Bodylotion:

Decleor/ Dermalogica

Shampoo:Leter fortsatt etter den perfekt shampoo. Wella Sp og Kms har gode produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...