Gjest caramiacaramella Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ...hva skjer med alle jentene som går ut med JOGGESKO på? Da mener jeg selvfølgelig ikke til vanlig, men når de skal ut og danse! Hver eneste gang jeg går ut ser jeg ei jente med ganske pyntede og fine klær, men joggesko på Ser de ikke at det overhodet ikke passer til resten av antrekket ELLER anledningen? Synes det er fullstendig stilkræsj, og det ser jo bare ikke bra ut! Hva tenker dere, jenter? Er det akseptabelt å gå med joggesko når du skal ut, eller er det et no-no?
leirbål Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Joggesko er topp det når du skal ut å gå eller løpe. Ellers ikke. Spesielt ikke til et pent antrekk.
ihearttom Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Ifjor da jeg var på firmafest var det faktisk ei jente der som gikk med converse sko og finkjole. Så rett å slett merkelig ut, spør du meg Blir litt sånn 'runaway bride' følelse over det hele.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Må ha sko som er bra å danse i hvis man skal på dansefest!
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Når jeg har vært ute på byen har jeg til å med sett jenter med joggebukse og buffalo sko! Er det mulig. Går ann å pynte seg litt her da! Men pen kjole og joggesko passer overhode IKKE sammen
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Etter å ha våknet med forkrøplede og blodige føtter etter mange timer på dansegulvet velger jeg lett joggesko nå. Sneakers.
ihearttom Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 da velger jeg heller litt lavere pumps, eller ballerina sko
Inger88 Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Jeg skjønner dem godt jeg, pleier å være ganske vond i beina etter en tur på byen, siden jeg går i sko med høye hæler.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 da velger jeg heller litt lavere pumps, eller ballerina sko Danser man i 4 til 6 timer holder ikke det
Gjest Coarvi Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Har måttet sverge til joggesko og kjole selv en kveld, var i en europeisk storby og gnagsårene hadde funnet sin plass... Men kunne jo ikke droppe dansekvelden da, så det ble joggesko! Men hva har dere egentlig på beina når dere danser lenge? Jeg bruker "joggesko"/sneakers(?) når jeg skal ut og danse, men så dropper jeg kjolen/skjørtet også da, for jeg vet jo at det blir stilkræsj. Ballerinasko kan man IKKE danse i, om man skal holde på natta lang!
Gjest caramiacaramella Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Har måttet sverge til joggesko og kjole selv en kveld, var i en europeisk storby og gnagsårene hadde funnet sin plass... Men kunne jo ikke droppe dansekvelden da, så det ble joggesko! Men hva har dere egentlig på beina når dere danser lenge? Jeg bruker "joggesko"/sneakers(?) når jeg skal ut og danse, men så dropper jeg kjolen/skjørtet også da, for jeg vet jo at det blir stilkræsj. Ballerinasko kan man IKKE danse i, om man skal holde på natta lang! Jeg bruker alltid høye hæler når jeg går ut, men hvis jeg har vært ute flere kvelder på rad og har vondt i føttene(når man er på ferie feks) så bruker jeg rett og slett de mest behagelige hælene mine som jeg vet jeg klarer å gå med i 4-5 timer uten at det blir for uutholdelig! Ellers så har jeg bare lært å forebygge vondt i føttene etter mange lange kvelder på byen med skyhøye hæler Feks så går jeg minst mulig, tar alltid drosje eller buss når jeg skal fra og til byen, rundt omkring i byen osv. I tillegg så har jeg innlegg til skoene i veska dersom jeg trenger det, og plaster! Det pleier å gå ganske greit
Gjest Coarvi Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Jeg bruker alltid høye hæler når jeg går ut, men hvis jeg har vært ute flere kvelder på rad og har vondt i føttene(når man er på ferie feks) så bruker jeg rett og slett de mest behagelige hælene mine som jeg vet jeg klarer å gå med i 4-5 timer uten at det blir for uutholdelig! Ellers så har jeg bare lært å forebygge vondt i føttene etter mange lange kvelder på byen med skyhøye hæler Feks så går jeg minst mulig, tar alltid drosje eller buss når jeg skal fra og til byen, rundt omkring i byen osv. I tillegg så har jeg innlegg til skoene i veska dersom jeg trenger det, og plaster! Det pleier å gå ganske greit Jeg takler dessverre ikke å bruke hæler når jeg skal danse (når jeg først er ute for å danse, så vil jeg danse LENGE). Men så takler jeg generelt ikke hæler da, så jeg er nok litt vanskelig... Er bare lei av at jeg ALDRI finner fine sko som passer til "ut på byen" som IKKE har høye hæler og som IKKE er ballerinasko. Og det resulterer da i at jeg pynter meg mindre slik at jeg kan bruke "joggesko" (ikke sånne sportslige joggesko da). Ååååh, jeg vil ha fine sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå