Gjest itvil Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Er det noen av dere damer som har spurt deres kjære om dere skal gifte dere å hvordan spurte dere?
rosa badeand Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Er det noen av dere damer som har spurt deres kjære om dere skal gifte dere å hvordan spurte dere? Jobber med saken =) har kjempe lyst men er samtidig litt i tvil liksom.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Er det noen av dere damer som har spurt deres kjære om dere skal gifte dere å hvordan spurte dere? Jeg fridde til min samboer. Vi venter barn i mai, og jeg skrev på en body som var pakket inn. På den sto det "Kjære pappa. Vil du gifte deg med mamma 28. august" Og svaret var selvfølgelig ja. Nå skal det også sies at vi hadde snakket en del om det, men det skjedde liksom ikke noe mer, og da tok jeg saken i egne hender. Og det gjorde han ingen ting. Han ble veldig rørt
Periwinkle Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har hatt lyst kjempelenge, men han gir så motsigende signaler hele tiden at jeg tørr ikke. For 2 1/2 år siden var han klar som et egg for forlovelse, så jeg venta bare på sp.målet som aldri kom. Så, etter et halvt år snakket vi om det, og da hadde han ombestemt seg og var ikke lengre "klar for det". Han skulle si fra når han var klar, men det har gått 2 år, så jeg vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå