*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 #1 Skrevet 31. august 2003 ...kom tilbake. Du forsvant og er dypt savnet. Hvor er du? Hvorfor forlot du meg? Har noen andre stjålet deg? Har DU funnet arbeidslys? Vær vennlig å lever Arbeidslyst tilbake til meg, før kl 15 i dag. Sist sett: Da den forsvant ut av døra mi for ca 1 år siden. Siste rapport: Statens Vegvesen så den fly forbi....
Mrs. K Skrevet 31. august 2003 #2 Skrevet 31. august 2003 Arbeidslyst er ikke flyttet inn hos meg kan jeg forsikre deg om! Håper den finner hjem til deg igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #3 Skrevet 31. august 2003 Jeg har ikke sett Arbeidslyst på lenge jeg. Mener å ha vært borti såvidt en gang, men det er mulig jeg så feil.... Er vel så lenge siden nå at jeg har fullstendig glemt alt.....................................
*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2003 Noen må vel ha sett Arbeidslyst?? Anyone????
Gjest Madam Felle Skrevet 31. august 2003 #6 Skrevet 31. august 2003 Har ikke tatt den jeg heller, for her er den ikke. Du får fortsette å leite
Theolina Skrevet 31. august 2003 #7 Skrevet 31. august 2003 Jeg heller har dessverre ikke sett arbeidslysten på mange år..
Skarv Skrevet 31. august 2003 #8 Skrevet 31. august 2003 Den var her for ca.14 dager siden.Dro av gåre for å se om den fant noen som satte mer pris på den en meg.Tror ikke den besøker meg igjen før om sån ca.1 års tid.
*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2003 Ingen som har sett Arbeidslyst?? :cry: ....skulle så gjerne hatt den nå med en gang.....får vel ringe Stortinget for å høre om noen der kanskje har sett Arbeidslyst reke forbi, for jeg tviler for at den har hospitert der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå